Gjest sug lut Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Anbefaler veldig: Gatsby. Helst på Gimle, med vinservering. Advarer mot: først var det et kvarter å vente på banen. Så greide vi jaggu å skravle så voldsomt at vi ikke merka at banen kom og gikk. Da var det 22 min til neste. Anbefales overhodet ikke.
Gjest Siklerotte Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Høres hyggelig ut! Fine nabolaget, og beste kinoen.
bIomstre Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Så lenge det finnes en neste høres det greit ut! Den siste bør man ikke skravle seg fra... God natt!
Gjest sug lut Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Høres hyggelig ut! Fine nabolaget, og beste kinoen. Ja, deilig sivilisert nydelig liten kino, og så er det så pent når man kommer ut (selv om jeg ALLTID er retningsvill når jeg kommer ut på baksida) at man egt bare vil rusle gatelangs og se på how the other half lives.
Gjest sug lut Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Så lenge det finnes en neste høres det greit ut! Den siste bør man ikke skravle seg fra... God natt! Kjenner i dag at jeg egt ikke tåler å skravle meg fra den nestsiste heller... eller å gå på nier'n på kino... men det har mest med å stå opp før seks uanfaansett å gjøre, tror jeg... Men det er så deilig med sommerkveld og det er et så stort privilegium å ha store unger som drar på kino med mora si og ser noe som hverken er Pelle Politibil eller Steven Segal-action. Du og du for et fint kjempebarn jeg har laget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå