geitemarken Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Trenger inspirasjon. Jeg og minste blir bare vi to i 11-12 dager. Vi har hytte men der må vi disponere bil og det gjør vi ikke den uken. Teltlivet er ikke helt for meg da jeg har pollen allergi så det holder. Vil reise bort, men hvor? Trenger heller ikke reise så langt. Derfor, hva skal dere i ferien?
supersnartmamma Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 er nok ikke mye tips å ta herfra men skal føde og være litt ute på hytten til mine foreldre men dere kan jo for eksempel reise til en eller annen tusenfryd lignede park (vet ikke hvor i landet du kommer fra derfor ble det litt "åpent tips" eller dere kan leie en camping hytte, så får dere litt av det "telt" livet uten å bli så plaget av pollen uansett håper dere får en fin ferie
geitemarken Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2013 Dytter. Vi bor i utkant Norge og bruker natur, museum, basseng osv flittig her hele året. Vi har lyst å oppleve noe "nytt". Tusenfryd var et godt forslag, men den har vi allerede booket inn i ferien vår Så hva gjør folket i ferien sin i år?
skjotta Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Vi skal til dyreparken, bo i abra havn og se sabeltann show. .... ellers skal vi bare være hjemme med ny baby.
Fomle84 Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Sverige tur+ kongeparken. Ellers blir det nok museum og kanskje lekeland hvis været blir dårlig. Har baby på slep så vi tar dagene litt som de kommer utenom når vi er bortreist. Hva med telttur?
Gjest Thunder Road Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 Vi skal til Ålesund. Vi skal besøke akvariet, på lekeland og rett og slett se byen
Kaklehøna Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 Vi skal til abra havn. Også skal vi 5 dager til disneyland - Paris.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 Hvor er utkant-Norge? Hadde jeg hatt mulighet, ville jeg dratt til syden. Deilig å dra alene med kun ett barn. Anonymous poster hash: 2106a...5a8
Kathrine. Skrevet 19. juni 2013 #10 Skrevet 19. juni 2013 Har vore i Marbella første uka i juni. Kongeparken forrige helg. Blir noken helgeturer i ny campingvogn. I august blir det 3 uker til Danmark og Tyskland.
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juni 2013 #11 Skrevet 19. juni 2013 Vi skal 5 uker med campingvogn til Kroatia så det er nok ikke mye til tips til deg. Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg gjort som noen andre foreslår og reist til syden 1 uke Ellers er det utendørs og innendørs basseng, småparker og strender, ta buss eller tog på tur, tur-retur Danmark, Kiel fergen eller noe. Kommer litt an på hvor masse penger du har da om du vil ha forslag som syden-tur eller bygg en hytte under stuebordet
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #12 Skrevet 19. juni 2013 Hive dere på en restplass-tur til syden:-) Anonymous poster hash: 1650b...3f9
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #13 Skrevet 19. juni 2013 Syden, legoland? Her har vi vært i Hellas, og skal ha 4 uker ferie i juli. 2 uker på hytta:) Resten tar vi som det kommer! Anonymous poster hash: 2d241...ff9
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #14 Skrevet 19. juni 2013 Ikke noe inspirasjon her...skal være hjemme og kose oss. Nr 1 på planen er å prøve og bli gravid Anonymous poster hash: ebc5e...79a
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #15 Skrevet 19. juni 2013 Har vært i syden nettopp. Og reiser til Spania neste uke, skal til hunderfossen og på vennebyen show i lillehammer osv i juli. Så blir litt :-) Anonymous poster hash: d9d76...9d1
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #16 Skrevet 19. juni 2013 Mann og barn skal besøke hans familie i ca 4 uker. Jeg skal jobbe. Satser på at jeg kan ta en uke fri i høstferien. Anonymous poster hash: 7572f...dea
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #17 Skrevet 19. juni 2013 Vi skal to uker til Frankriket og besøke tanten og onkelen min blie en fantastisk tur Anonymous poster hash: 87e6a...e2e
geitemarken Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #18 Skrevet 19. juni 2013 Hvordan er det å reise alene til syden? Blir ikke ensomt? Jeg tenker for og imot dette. Det som er er at jeg har sterke matallergier som jeg har kontroll på her hjemme, men i utlandet er alt mer usikkert. Hva om noe skjer? Vet at man ikke skal ta sorgene på forskudd, men når sjansen er der. Hva mener dere? For egentlig har jeg lyst til å reise til syden med henne. Har forhørt meg rundt og det er ingen som har mulighet den uka vi har. For øvrig når resten av familien har fått ferie skal vi på Tusenfryd, Legoland og campingferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå