Gå til innhold

Samlivsbrudd :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å forlate mannen min pga gjentatt utroskap fra hans side.

Elsker ham :( Men han blir aldri å forandre seg, han har hatt sine sjanser.

Gruer meg med å ta denne praten med ham til helgen, han har planlagt en familie helg med masse kos ( noe han aldri pleier å være interessert i).

Er på kurs med jobben så kan ikke ta praten med ham før jeg kommer hjem :(

Har så mye fint sammen, men å leve med en som ikke er til å stole på går ikke lengre :(

Håper jeg greier å fullføre flytting denne gangen, er så vanskelig :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner det e vanskelig , og det kommer nok til å bli tunge tider framover. Men etterhvert vil du trives alene og du kommer til å klare deg utmerket:)) En dag kommer det kanskje også en mann som gi deg ubetinget kjærlighet og trygghet, og som ikke minst er trofast. Syns du skal stole på magefølelsen din og gjøre det som er rett for deg:) Ønsker deg iallfall masse lykke til og håper du finner lykken hos deg selv og kan føle at valget var riktig for deg:)

Skrevet

Det gjør så vondt å leve med en som du ikke har tillit til! Jeg har vært der du er nå. Forskjellen er at vi (heldigvis) ikke hadde barn sammen.

Han holdt på bak ryggen min i mangen år. Jeg fikk stadig høre av andre hva som foregikk, men jeg var så dum at jeg ikke ville tro på det. Jeg konfronterte han, men han nektet selvfølgelig.

Etterhvert tok jeg tak i meg selv og flyttet fra faenskapet. Jeg gikk å tvilte, var nedfor og hatet at jeg ble lurt og holdt for narr av en som koste seg bak min rygg.

Jeg flyttet ut, og har aldri hatt det bedre! Jeg fant etterhvert min fine samboer som jeg har fått to barn med! Jeg stoler 100% på han, selvom det var mye å jobbe med pga eksen. Men jeg fant ut at jeg måtte jobbe med meg selv, og ikke tenke at alle er sånn som eksen var.

Et brudd er tungt og vanskelig uansett grunn, og jeg håper du kommer deg ut av det forholdet. Så får du og barnet ditt en mye bedre hverdag etterhvert. Ingen fortjener å ha et sånt forhold! Kan man ikke holde seg til partneren sin, nei da får man være singel!

Masse lykke til med det som står forran deg! Du fortjener så mye bedre! Klem til deg :)

Anonymous poster hash: df667...a11

Skrevet

Tusen takk for trøstende ord :) Ting blir sikkert bedre med tiden.

Skrevet

Lykke til :-) ingen fortjener å bli bedratt. Sender deg styrke!

Skrevet

Lykke til :) jeg fikk fra min x, pga samme problem... Jeg gikk fra han da jeg fant ut jeg var gravid... Litt rart kanskje. Men da var det ikke bare meg å tenke på lenger. Jeg kunne aldri utsatt babyen min for ett slikt hjem vi hadde... Har det mye bedre nå :) men har sørget fra meg de mndr jeg har gått gravid. Uansett så ta en dag av gangen, lykken er der for deg, og du fortjener kun det beste ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...