Gå til innhold

Mellomnavn til Nurket ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt at Nurket skal hete Wilhelm og det er greit, MEN jeg ønsker meg et mellomnavn. Kjæresten er ... eh ... ikke helt enig, men jeg har ikke tenkt å gi meg enda ... hehe.

Jeg liker:

- Kristoffer

- Leonard

- Leopold

- Herman

- Frimand

- Absalon

- Kristian

- Albert

- Hubert

- Konrad

Samtlige har blitt nedstemt av Kjæresten.

Noen forslag, damer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men det får du ikke, for det skal jeg bruke hvis jeg også får en Wilhelm en dag. ;) Mohahahha

Anonymous poster hash: 5ef9e...20a
Skrevet

Syns Wilhelm Kristoffer klinger best uten å bli for tungt.

Skrevet

I fare for å gjøre meg upopulær, så vil jeg si meg enig med kjæresten din. Wilhelm er jo et kraftig navn som står meget godt alene, pent er det også!

Men må jeg absolutt velge for deg, så gå for wilhelm Kristoffer, klinger best i mine ører :)

Skrevet

Alexander? Ellers liker jeg godt Kristian, det har min til mellomnavn. (eller andre fornavn for å være dib-korrekt!) ;)

Anonymous poster hash: 572a3...647

Skrevet

Wilhelm Olai

Anonymous poster hash: 82ba2...5ea
Skrevet

Kommer an på om du har et langt eller kort etternavn. Du kan fint gå for langt fornavn og mellomnavn om du har et kort etternavn. Ellers så synes jeg det er fint med langt fornavn, kort mellomnavn dersom du har langt etternavn, for da er det lettere å si hele navnet.

Anonymous poster hash: d3177...14c
Skrevet

Av de du har valgt synes jeg også at Wilhelm Kristoffer er det peneste. men det er klart at det da blir mer vanlig da. Du må iellafall ikke bruker LEOPOLD!- det er et ufattelig kleint utested for 18åringer her jeg bor, og har eksistert i alle år.

Wilhelm er helt nydelig alene ! :D

Elelr Albert... Albert alene asså :)

Skrevet

Wilhelm Ferdinand :)

Anonymous poster hash: f86b5...ff8
Gjest sug lut
Skrevet (endret)

Konrad er kult.

Men egentlig synes jeg han bør hete Wilhelm Maximus.

Endret av sug lut
Skrevet

Tungt alene, så ville aldri puttet på et navn til..

Anonymous poster hash: 3e111...94a

Skrevet

Jeg ville snudd på flisa, kalt det dobbeltnavn og hatt Wilhelm til slutt og et kortere/lettere navn først.

Eksempler... ehh, John Wilhelm?

Anonymous poster hash: fb11c...6f0
Gjest Siklerotte
Skrevet

Andreas, men egentlig er det vel finest med et kortere navn først, som anonym foreslår.

Skrevet

Hvis dere bruker Willem istedenfor Wilhelm så syns jeg de fleste passer :)

Wilhelm er litt for tungt med dobbeltnavn og passer best alene. Syns jeg ;)

Anonymous poster hash: 17802...676

Gjest Gullguttene
Skrevet

Flott og sterkt navn som står best alene :)

Skrevet

Ville droppa mellomnamn til Wilhelm. Av dei du listar opp er Kristoffer finast til.

Skrevet (endret)

Synes det blir litt vel voldsomt m enda et navn, da jeg synes det er et solid navn som står best alene. Ville da evt. hatt et kortere navn først, så Wilhelm - hvis jeg måtte.. :)

Endret av Puma - sprekker snart!
Skrevet

Hvis du absolutt skal smelle på et ekstra navn når det virkelig ikke trengs så er jo Andre en favoritt.

Wilhelm Andre, bare å skrive IOP med en gang...

Anonymous poster hash: f0981...9db

Skrevet

Wilhelm er sterkt og flott alene. Du trenger ikke noe mer bak ;) Det blir litt voldsomt.

Enig med at Kristoffer forøvrig er best bakpå.

Skrevet

Wilhelm Erobreren? :P

Men helt ærlig synes jeg Wilhelm står best alene, evt. som mellomnavn (Karl Wilhelm eller lignende uten at jeg synes akkurat den kombinasjonen var fint ;)).

Fredrik er et navn jeg synes står i stil med Wilhelm, men de blir vel litt for tunge sammen?

Skrevet

Tusen takk for svar, damer :)

Skrevet

Jeg er forsåvidt enig med samboeren din. Men bare for å komme med et forslag; hva med Wilhelm Nicolai?

Skrevet

Jeg syns at wilelm er fines alene. Blir litt voldsomt med 2 navn

Anonymous poster hash: ded83...381

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...