Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Halve venninnegjengen har klikka..... tror det henger sammen med Instagram. Plutselig bruker folk tusenvis på lamper og krukker og lysestaker hver uke. Kjøper nye puter og knagger og dilldall som de flytter rundt på og poster på instagram. Spisestuestoler er ikke bare spisestuestoler nei.... I begynnelsen synes jeg det var like gøy som alle de andre...men nå synes jeg faktisk at det bare er ....kvalmt! Ingen sjel, bare masse penger som blir brukt på TING. Og det går to uker så har alle det samme - så da må de vell kjøpe noe nytt. Flere som opplever dette?? Anonymous poster hash: c838e...0e6
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Er så happy jeg ikke driver med det der! Føler meg litt gammel og konservativ, og henger ikke med på sosiale medier, men ser virkelig ikke poenget, me å blottlegge sg selv. Ser heller ikke poenget med selektivt å dele noen aspekt for å skape et urikig mage. Anonymous poster hash: 4a281...3b1
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Image Anonymous poster hash: 4a281...3b1
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Nei, heldigvis lite interiørhysteri blant mine venner :-) Går mest i matbilder og naturbilder. Og bikkjer. Anonymous poster hash: 9d5ad...4ed
Cat_Woman Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Nei, har ikke merket noe sånt blant mine venner på instagram - der går det i dyr, barn, natur og fritidsaktiviteter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå