Gå til innhold

Er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så spørr jeg her...

Er det mulig å gå ned 10 kg på to til tre måneder, uten en slags hysterisk kostholdsplan som innebærer proteinpannekaker, cottage cheese og seks paranøtter per da? Okei da, satt litt på spissen ;-)

VG + hadde i dag en artikkel om å gå ned i vekt.

Har noen her klart det? Hva var utgangspunktet (vekt/høyde)?

Hilsen meg, 163 cm og 64 kg.

Anonymous poster hash: 1bb17...348

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan godt få det til, men jeg er feit. Det er nok langt vanskeligere når du er noenlunde normalvektig - kiloene sitter bedre da.

Men jada, det er mulig. Fokuser på kosthold.

Anonymous poster hash: a5455...b43
Skrevet

Ja!!

skaff deg appen til shape up club. Der legger du inn hva du veier og målet ditt. Så legger du inn absolutt alt hva du spiser i løpet av dagen. Du legger også inn all slags trening (om du trener mye må du jo spise mer enn om du ikke trener)

Jeg veide det samme som deg for tre uker siden, nå veier jeg 59:) Er like høy som deg også. Jeg ligger på litt over 1300 kcal i løpet av dagen og det går helt fint. Bare velg dine kalorier med omhu...ikke spis tom mat som loff eller hvit ris/pasta. 

Jeg spiser ikke brød, kun rugsprø eller wasa sport. Rugsprø er godt med philadelphia light, kyllingpålegg, tomat og salt og pepper:)

Som mellommåltider spiser jeg mye youplait 0 youhurt (ca 55 kcal pr beger.), eller mye...kanskje to beger pr dag?

Dette klarer du altså:)

Skrevet

Jeg kan godt få det til, men jeg er feit. Det er nok langt vanskeligere når du er noenlunde normalvektig - kiloene sitter bedre da.

Men jada, det er mulig. Fokuser på kosthold.

Anonymous poster hash: a5455...b43

De fleste sier at det er vanskelig å gå ned når man er "normalvektig" ja..... ......

Skrevet

Ja!!

skaff deg appen til shape up club. Der legger du inn hva du veier og målet ditt. Så legger du inn absolutt alt hva du spiser i løpet av dagen. Du legger også inn all slags trening (om du trener mye må du jo spise mer enn om du ikke trener)

Jeg veide det samme som deg for tre uker siden, nå veier jeg 59:) Er like høy som deg også. Jeg ligger på litt over 1300 kcal i løpet av dagen og det går helt fint. Bare velg dine kalorier med omhu...ikke spis tom mat som loff eller hvit ris/pasta.

Jeg spiser ikke brød, kun rugsprø eller wasa sport. Rugsprø er godt med philadelphia light, kyllingpålegg, tomat og salt og pepper:)

Som mellommåltider spiser jeg mye youplait 0 youhurt (ca 55 kcal pr beger.), eller mye...kanskje to beger pr dag?

Dette klarer du altså:)

Oi, imponert :-D morsomt at vi hadde samme mål!

Har faktisk den appen på iphone allerede, den har bare ikke blitt brukt..enda ;)

Dette var da motivasjon for meg i alle fall.

Skrevet

Jeg er 163 jeg også. Jeg veide 69 kg 6 mai, og 63 i dag. Har spist 1400 kcal pr dag. :) Jo mindre det er å ta av jo saktere går det, men satser på å klare ca en halv kilo i uka fremover.

Anonymous poster hash: e2081...862

Skrevet

Jeg er 163 jeg også. Jeg veide 69 kg 6 mai, og 63 i dag. Har spist 1400 kcal pr dag. :) Jo mindre det er å ta av jo saktere går det, men satser på å klare ca en halv kilo i uka fremover.

Anonymous poster hash: e2081...862

Så flink du er! Nå må jeg bare hive meg med ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...