Gå til innhold

Hva syns dere om dette navnet da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Athina

 

Anonymous poster hash: 51012...5af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte det ikke så godt, men hvis dere liker det, så er det vel bare å kjøre på?



Anonymous poster hash: 36743...1d7
Skrevet

Kusina mi heter det, og i seg selv er det et helt greit navn, men sammen med søsknene hennes sine navn er det helt kræsj og æsj. De heter forresten Kyrre, Carmen og Athina... I say no more...



Anonymous poster hash: bef13...96a
Skrevet

White trash.



Anonymous poster hash: da1b4...4dc
Skrevet

Jeg har ikke hørt det før, men jeg likte det kjempe godt!



Anonymous poster hash: f7954...148

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...