Gå til innhold

Vanlig at unger liker kaffe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om ungen på nærmere 2 får tak i en kaffekopp (kald, varm kaffe er alltid strengt bevoktet), så drikker han gjerne frem til vi oppdager det. Maser om kaffe mens vi drikker det også. Er det normalt?

 

Anonymous poster hash: ffc2a...afb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår på snart 2 gjør akkurat det samme. Må sette koppen høyt oppe om vi skal gå fra den. :P



Anonymous poster hash: 3112a...c23
Skrevet

Om ungen på nærmere 2 får tak i en kaffekopp (kald, varm kaffe er alltid strengt bevoktet), så drikker han gjerne frem til vi oppdager det. Maser om kaffe mens vi drikker det også. Er det normalt?Anonymous poster hash: ffc2a...afb

Min gutt var akkurat sånn, måtte passe på å ikke ha kafferester stående. Han er 3,5 nå og liker fortsatt kaffe. I blant får han koffeinfri kaffe med melk. Vi har nespressomaskin.

Skrevet

Hehe, størstejenta (nå 7 år) elsket kaffe. Etter bursdager og kaffebesøk fløy hun rett i kaffekoppene for å slurpe opp restene om jeg ikke var snar nok med å fjerne dem :P
Var heldigvis bare en periode her.



Anonymous poster hash: 56273...e4a
Skrevet

Gjør det forresten noe om de får i seg noen slurker en gang iblant?



Anonymous poster hash: 3112a...c23
Skrevet

Greit å se det er fler ;) trodde ikke det var helt normalt!

Koffeinfri var jo et fint tips, det har vi jo! Så kan vi ha kaffeslabberas hehe :)

Hi

 

Anonymous poster hash: ffc2a...afb

Skrevet

Alle mine tre liker kald kaffe :) stas å dra til oldemor og få drikke slumper fra koppene :)

Gjest Dr. Grey
Skrevet

Jeg elsket kaffe da jeg selv var i den alderen. Jeg hadde til og med egen kaffekopp. En liten blomstermønstret bestemorkopp med skål. :) Hehe... Også er jeg blitt DEN kaffekjerringa nå da. :D

Skrevet

Min lille er vill etter kaffikoppene til pappaen.. Elsker å lukte, og sniker seg til når vi ikke ser (kald kaffe ja..) :P han er et og et halvt... De begynner tidlig ;)

 

Anonymous poster hash: df87b...81d

Skrevet

Ja, særlig eldste.

Han fikk av og til koffeinfri kaffe.

Særlig når han MÅTTE sitte stille, som når han klippet håret ;)

 

Var redd det kunne være noe usunt selv om det var koffeinfritt, så han fikk det sjeldent.

 

Anonymous poster hash: 18bae...4c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...