Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Om ungen på nærmere 2 får tak i en kaffekopp (kald, varm kaffe er alltid strengt bevoktet), så drikker han gjerne frem til vi oppdager det. Maser om kaffe mens vi drikker det også. Er det normalt? Anonymous poster hash: ffc2a...afb
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Vår på snart 2 gjør akkurat det samme. Må sette koppen høyt oppe om vi skal gå fra den. Anonymous poster hash: 3112a...c23
Irene Adler Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Om ungen på nærmere 2 får tak i en kaffekopp (kald, varm kaffe er alltid strengt bevoktet), så drikker han gjerne frem til vi oppdager det. Maser om kaffe mens vi drikker det også. Er det normalt?Anonymous poster hash: ffc2a...afb Min gutt var akkurat sånn, måtte passe på å ikke ha kafferester stående. Han er 3,5 nå og liker fortsatt kaffe. I blant får han koffeinfri kaffe med melk. Vi har nespressomaskin.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Hehe, størstejenta (nå 7 år) elsket kaffe. Etter bursdager og kaffebesøk fløy hun rett i kaffekoppene for å slurpe opp restene om jeg ikke var snar nok med å fjerne dem Var heldigvis bare en periode her. Anonymous poster hash: 56273...e4a
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Gjør det forresten noe om de får i seg noen slurker en gang iblant? Anonymous poster hash: 3112a...c23
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #6 Skrevet 18. juni 2013 Greit å se det er fler trodde ikke det var helt normalt! Koffeinfri var jo et fint tips, det har vi jo! Så kan vi ha kaffeslabberas hehe Hi Anonymous poster hash: ffc2a...afb
Tarssan Skrevet 18. juni 2013 #7 Skrevet 18. juni 2013 Alle mine tre liker kald kaffe stas å dra til oldemor og få drikke slumper fra koppene
Jojo x3 Skrevet 18. juni 2013 #8 Skrevet 18. juni 2013 Vanlig er det vel ikke, men så er vi jo forskjellige også da. Uansett ville jeg prøvd å holde ungen unna koffein. Du kan jo lese denne; http://www.matportalen.no/matvaregrupper/tema/drikke/mye_koffein_kan_gi_helseproblemer
Gjest Dr. Grey Skrevet 18. juni 2013 #9 Skrevet 18. juni 2013 Jeg elsket kaffe da jeg selv var i den alderen. Jeg hadde til og med egen kaffekopp. En liten blomstermønstret bestemorkopp med skål. Hehe... Også er jeg blitt DEN kaffekjerringa nå da.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #10 Skrevet 18. juni 2013 Min lille er vill etter kaffikoppene til pappaen.. Elsker å lukte, og sniker seg til når vi ikke ser (kald kaffe ja..) han er et og et halvt... De begynner tidlig Anonymous poster hash: df87b...81d
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #11 Skrevet 18. juni 2013 Ja, særlig eldste. Han fikk av og til koffeinfri kaffe. Særlig når han MÅTTE sitte stille, som når han klippet håret Var redd det kunne være noe usunt selv om det var koffeinfritt, så han fikk det sjeldent. Anonymous poster hash: 18bae...4c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå