Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Jeg er engasjert i flere ting, deriblant politikk. Men jeg vet lite om det. Leser nyheter på nett daglig, både lokalnyheter og de største nyhetskanalene. Følger godt med på samfunnet og har sterke meninger om dette, som jeg ikke er redd for å ytre når jeg er sammen med venner. Opprettet twitter-konto fordi jeg tenkte det er en riktig plattform for meg, som engasjerer meg og liker å lese om andres meninger, diskutere og sette meg i tenkeboksen. Men plutselig, out of sudden, føler jeg at jeg vil dumme meg ut med uansett hva jeg tvitrer. Jeg tør ikke å ta steget om å tvitre... Følger et 30-talls personer, men har kun 1 følger selv. Har et lite nettverk, og de fleste jeg kjenner er ikke på twitter. Målet mitt med twitter er egentlig å få følgere, skrive interessante ting og ikke dumme meg ut. Så hva tvitrer jeg om??? Hvordan skal jeg formulere min første tweet? Hilsen hun som ikke tør å ta det første steget, eller de første stegene ut i en ny verden... Anonymous poster hash: b9088...a85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå