Gå til innhold

Jeg tar p piller i smug..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har diskutert opp og ned om å få et tredje barn. Jeg er ikke klar for det, men han respekterer det ikke. Det er mye mas fra han, ukentlig om å få et tredje barn.

Jeg er egentlig fornøyd med de to vi har, men jeg tygger fremdeles på saken.

Greia er at jeg nå spiser p piller i smug... Hvor slemt er det egentlig?

Jeg har ikke sagt ja til å prøve på enda et barn. Jeg har sagt at jeg ikke ønsker akkurat nå, men kanskje med tiden..

Anonymous poster hash: 64aae...f04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør motsatt og kaster ppillene mine i smug hver morgen; ) neida. Helt seriøst. Kommunikasjon er viktig i et forhold. Regner med at mannen din tror du ikke går på piller, dårlig gjort å la han tro det og være forhåpningsfull hver måned. Men er dårlig gjort av han også som ikke respekterer at du ikke er klar for et barn til nå.

Anonymous poster hash: de7b5...531

Skrevet

Hvis du tenker fremover, hva tror du mannen dinkommer til å gjøre når dere ikke blir gravide etter et år? Vil han søke utredning, vil prøverør være aktuelt for han siden dere ikke klarer å bli gravide (tror han)?

Du skyver bare problemet foran deg. Dårlig gjort av han også, dette er noe dere må komme til enighet med felles. Ikke hver for dere...

Anonymous poster hash: a6860...090
Skrevet

Nei, han vil nok absolutt ikke søke om utredning e.l. Vi har fra før sjekket sperm kvalitet, og den er litt nedsatt, så det vil være normalt for oss å prøve litt lengre enn andre.

Føler ikke akkurat at jeg lyver for han, for han har ikke spurt, og vi har ikke snakket om det. Men jeg har sagt at jeg ikke er klar enda.

Skrevet

Legg pillene der du vanligvis pleier å ha dem, så slipper du å smuge. Det er ikke moro i lengden, hvis noen føler seg lurt. Dere har ikke diskutert saken ferdig, så da kan han vel ikke forvente at du skal slutte på pillene?

Anonymous poster hash: 3c65b...cac
Skrevet

Jeg syns du skal si det til han. 

Skrevet

Nei, han vil nok absolutt ikke søke om utredning e.l. Vi har fra før sjekket sperm kvalitet, og den er litt nedsatt, så det vil være normalt for oss å prøve litt lengre enn andre.

Føler ikke akkurat at jeg lyver for han, for han har ikke spurt, og vi har ikke snakket om det. Men jeg har sagt at jeg ikke er klar enda.

Men hvorfor tar du pillene i smug da?

Skrevet

Jeg er enig med Elsker livet. Ta opp temaet og prat med ham. Fortell ham det.

Skrevet

Siden du åpenbart har gjort det klart at du ikke er klar for det nå, men kanskje med tiden, så spiller det jo ingen rolle om du spiser dem i smug?

Altså, du er ikke klar og det bør han respektere syns jeg. JEg syns nok kanskje det er litt trist at du -må- spise dem i smug da...

Skrevet

Saken er at jeg halvhjertet gikk med på å forsøke en mnd, så jeg tok ikke pillene etter en menstruasjon, men jeg begynte på de måneden etter det igjen. Fikk kalde føtter og innså at jeg ikke var klar.

Det blir vel egentlig litt feil å si at jeg tar de i smug, men jeg har hvertfall ikke sagt at jeg har begynt på de igjen. Så jo, jeg tar de i smug.

Det irriterer meg at han ikke respekterer mitt ønske om å vente.

Vi har to barn på 3 og 5 år, det er mer enn nok for meg nå. Han jobber fullt, mens jeg er hjemmeværende.

Skrevet

Da er situasjonen anderledes, når han nå tror at du har gått med på å prøve en mnd :( Kjære HI, forklar ham , i all rolighet at du virkelig ikke er klar nå. Du kan ikke gå rundt å late som, det er dumt for dere begge :)

Skrevet

Jeg gikk med på å prøve EN måned, og det gjorde jeg. Ble ikke gravid og begynte på nytt måneden etter det igjen.

Skrevet

Hvis han maser så slutter du å ha sex med ham. Si at du ikke ønsker å bli gravid enda og derfor ikke vil risikere det.

Anonymous poster hash: ebfba...9e5
Skrevet

Din kropp, du bestemmer. Han kan ikke bestemme at dere skal ha et barn til. Man bør alltid respektere partnerens valg dersom han eller hun ikke ønsker barn.

Anonymous poster hash: 82785...8c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...