Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Hei! Skal på skoleavslutning med poden i morgen, alle skal ha med det de skal spise og drikke selv, noen som har noe lettvindt og godt, som er et fullverdig måltid som man kan slenge på grillen? IKKE pølse.... Anonymous poster hash: 1bed6...227
labine Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 grillspyd med kylling og grønnsaker. potetsalat og salat ved siden av
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 flere? Anonymous poster hash: 1bed6...227
Superdolly Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Foliepakker med hva du enn liker. En kollega anbefalte kyllingfilet, sommerkoteletter, løk, hvitløk og paprika. Skjær kjøttet i biter, koteletter må deles opp i ganske små biter. Sleng oppi litt smør. Ellers henger jeg meg på dem som anbefaler grillspyd. Det elsker jeg.
HeleneBeate Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Ørret pakket i folie, ha gjerne estragon eller basilikum og smør i pakken. Kjempegodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå