Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Datteren min ble utredet for hjertefeil da hun var to uker gammel - og da ble det tatt røntgen av lungene. I ettertid har jeg blitt nervøs for senvirkninger av røntgen..... Vet dere noe om det? Tror det er økt sjanse for noen alvorlige sykdommer etc..... Anonymous poster hash: 63d0f...c1a
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Det tviler jeg veldig sterkt på er/blir noe problem. Ellers hadde de aldri tatt rtg av henne. Slapp off. Anonymous poster hash: 92f53...e06
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Ingen fare. Anonymous poster hash: 7dc80...936
NormaJean Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Det er absolutt ingen fare. Du blir utsatt for mer stråling når du flyr Berge-Oslo
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Å, takk! Men hvordan vet dere det? Bare synes å huske at jeg leste i en Gro Nylander-bok at røntgen kunne gi økt risiko for et eller annet, men at man måtte velge mellom to onder etc........ Kanskje jeg husker feil? Anonymous poster hash: 63d0f...c1a
NormaJean Skrevet 18. juni 2013 #6 Skrevet 18. juni 2013 Tror ikke du skal henge deg opp i dette. Man skal ikke ta røntgen unødvendig, men det er ikke farlig at din datter har gjort noen undersøkelser. Hun er ikke i risikosonen for noe som helst mtp hvor lite stråling hun var utsatt for. Bare å la det ligge;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå