Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Noen som har prøvd? Spørsmålet et rettet litt mer til dere som generelt sett er over gjennomsnittet glad i shopping. Feks klær og interiør. Jeg har lyst til å prøve, men med en baby blir det vanskelig å ikke kjøpe noe klær og leker der.. Hadde blitt stolt om jeg fikk det til.. for jeg er GLAD i å bruke penger! Anonymous poster hash: 76ced...6f7
wilmus Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Jeg fikk tre mnds shoppeforbud av min kjære. Jeg brøyt etter litt over en uke. Han var ikke spessielt imponert over innsatsen. Jeg kan ikke noe for det. JEg er rett og slett avhengi av å kjøpe klær og utstyr til mini. Turustyr og treningsklær kommer på andre plass, tett etterfulgt av interiørartikler.. Vi har så det monner for å si det sånn.
You can call me Dårris Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Jeg fikk shoppeforbud av min mann for noen år siden. Jeg hadde da kommet hjem med skopar nr 17 på tre uker... Kan ikke si annet enn at jeg skjønner ham Men hvis du har en baby på tre måneder så må denne selvsagt ha klær, hvis du ikke har alt du trenger allerede. Hva med en shoppestopp på alt annet enn (nødvendige) ting til babyen? Lykke til i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå