Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Virker som veldig mange "bare" ønsker seg 2 barn. Dere som har flere... var dere enige om det fra begynnelsen eller måtte den andre overbevise den andre litt? Vi har 2 barn. Jeg ønsker 3, men mannen er veldig fornøyd med 2. Håper jeg klarer å få ham til å ønske et tredje barn. Vil liksom ikke bare overtale ham... Anonymous poster hash: 5d037...0a3
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Vi har bare to barn foreløpig, men er veldig enige om at vi vil ha et tredje og kanskje et fjerde også. Anonymous poster hash: d58d6...202
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Måtte overtale han til å få nr 3.. det ble endel masing, ikke helt stuerent å si det men det er sannheten. En dag sa han at det var greit å kutte ut prevensjonen siden det var så viktig for meg å få en til, han var litt nølende men sa han ville jo venne seg til tanken på å få en til etterhvert. Nr 2 var forresten 3 år da vi begynte å prøve, før det var det uaktuelt for han. Nå er nr 3 fylt 1 år og er pappas lille gullunge:) Stoltere papa skal du lete lenge etter. Anonymous poster hash: ee548...c25
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Vi skulle bare ha ha to, men fikk tvillinger siste gang. Så da ble det tre Anonymous poster hash: 10226...071
Superdolly Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Vi hadde fått to, yngste var to og et halvt, da jeg spurte mannen om vi ikke skulle ha ett barn til. Og det sa han ja til, uten betenkningstid .
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #6 Skrevet 18. juni 2013 Vi var enige om at vi ville ha to, og etter to tøffe svangerskap og to veldig tøffe og til dels dramatiske fødsler var vi enige om at to var nok. Etter noen dager på nyfødtintensiven med andremann pga medfarten han fikk under fødselen turte vi ikke mer... Men så en dag kom mannen min hjem fra jobb og fortalte om en kollega som er en del eldre enn han, denne kollegaen klagde over stillheten hjemme etter at fjerde barne var flyttet hjemmefra. Ingen som løp i trappene, ingen som spilte musikk, ingen latter og rot, bare et stille hus som ingen rotet til lenger.... Manne begynte å lure på om det kanskje var litt lite med bare to barn. Samtidig flyttet tenåringen i nabohuset til andre kanten av landet for å studere, hun er yngst av to søsken og storesøsteren hadde allerede flyttet en flyreise unna for å studere, funnet seg en mann der og blitt der. Så der satt dette ekteparet i nabohuset, begge ungene var flyttet ut og ingen av dem bodde nærme nok til å komme på søndagsmiddag. Jeg spurte mannen om han trodde vi kom til å angre om 15-20 år hvis vi ikke fikk et barn til og han svarte at han var helt sikker på at vi kom til å angre på det. Så da sluttet jeg på pilla da Tredje barnet kom og vi bestemte oss for at vi skulle sette strek, men så ble jeg plutselig gravid på prevensjon. Med tre herlige og helt perfekte barn i stua klarte vi ikke tanken på å "drepe" den lille spiren i magen som sikkert ville bli like perfekt. Så vi rakk å bli firebarnsforeldre før vi valgte sterilisering Har aldri angret! Anonymous poster hash: c9d29...618
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #8 Skrevet 18. juni 2013 Vi er uenige om vi vil ha 3 eller 4 Men vi har vel egentlig sagt ett barn av gangen Er på vei med nr 2 nå, så får vi se etterhvert Anonymous poster hash: 5033e...d74
Kremtopp Skrevet 18. juni 2013 #9 Skrevet 18. juni 2013 Ønsket oss 3, men gjorde ikke noe om vi fikk et fjerde barn også, noe vi fikk i januar :-)
Elsker livet Skrevet 18. juni 2013 #10 Skrevet 18. juni 2013 Vi var enige om minst 4 fra starten. Jeg er fornøyd, mannen kunne tenkt seg flere.
Hun med alle ungene Skrevet 18. juni 2013 #11 Skrevet 18. juni 2013 De har egentlig bare kommet...De to siste (tvillinger) var overhodet ikke planlagt! Dette var en ny mann som hadde to fra før og kunne tenkt seg flere,men jeg følte det holdt med mine fem,i tilleg til hans.Så vi ble enige om at vi fikk heller kose oss med de 7 vi hadde Men jeg ble gravid,og er veldig glad for det
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #12 Skrevet 18. juni 2013 Vi skulle bare ha ett barn, men ble gravid på prevensjon 3 ganger, så vi har 4 herlige små. Nå er mannen sterilisert. Anonymous poster hash: 8f674...d01
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #13 Skrevet 18. juni 2013 Jeg har ett fra tidligere forhold, og to med samboer, har ikke snakket så mye om antall barn egentlig ikke, men ble enig om å slutte med prevensjon ettersom jeg likevel måtte ta ut spiralen etter 5 år (fikk og betennelse pga at den hadde flyttet seg, så ble tatt ut mer akutt enn planlagt). Tok 2 år da før minste kom (ett par aborter før det gikk bra). Angrer absolutt ikke på minste, og var veldig enig, selv om samboer ikke snakker så mye om slikt. JEG har nå lyst på nr fire kjapt (minste er 3 mnd), så må snakke litt med samboer da å høre hans mening, og muligens prøve å overtale Anonymous poster hash: 5acc3...8fd
Urwa Skrevet 18. juni 2013 #14 Skrevet 18. juni 2013 Her sier mannen at siden det er jeg som skal gå gravid og tilslutt føde,så for jeg bestemme antall Og jeg har alltid ønsket meg 4 barn og nr 4 er på vei i august
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #15 Skrevet 18. juni 2013 De har egentlig bare kommet...De to siste (tvillinger) var overhodet ikke planlagt! Dette var en ny mann som hadde to fra før og kunne tenkt seg flere,men jeg følte det holdt med mine fem,i tilleg til hans.Så vi ble enige om at vi fikk heller kose oss med de 7 vi hadde Men jeg ble gravid,og er veldig glad for det Vil egentlig ha 4, mannen var fornøyd med 2, så vi stoppet på 3. Mannen er sterilisert, så vi er nok ferdig:) Anonymous poster hash: 7758c...733
Gabina Skrevet 18. juni 2013 #16 Skrevet 18. juni 2013 Vi var enige i at vi skulle ha 2 barn fra starten av. Nr. 1 og 2 ble tvillinger, og jeg hadde da veldig lyst på en til, så vi kunne ha et barn "utenom" tvillingene og få oppleve babytiden og utviklingen flere ganger:) Mannen måtte overtales litt, men vi er fornøyde med valget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå