Gå til innhold

Erfarne turneringscampere!


Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELP!

Må i morgen kjøpe luftmadrass til overnatting på skole til helgas fotballturnering. Hvor og hvaslags?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jysk, ikke kjøp sånn pølsemadrass, men sånn som er flat.

Skrevet

Er det til jr går det bra med liggeunderlag med luft i, da er det sportsbutikk

Skrevet

Claes Ollson har slike som blåser seg opp selv, bare plugg inn i støpselet på veggen. Får den i dobbel og enkel str. 

Skrevet

XXL, snakk med betjeningen i villmarksavdelingen :)

Skrevet

Oi, her hagler det inn :) jeg noterer:

 

- flat, ikke pølsete (til jr som beg å bli stor og har hatt liggeunderlag frem til nå)

- selvoppblåsende? Wow! Og de funker og varer?

- villmarksavdelingen? Det hørtes dyrt ut?...

Skrevet

Oi, her hagler det inn :) jeg noterer:

 

- flat, ikke pølsete (til jr som beg å bli stor og har hatt liggeunderlag frem til nå)

- selvoppblåsende? Wow! Og de funker og varer?

- villmarksavdelingen? Det hørtes dyrt ut?...

 

Det behøver ikke være dyrt, XXL har utstyr i de fleste prisklasser :) Gubben jobber der, kan høre om han kan anbefale noe når han kommer hjem etterpå ;)

Skrevet

Oi, her hagler det inn :) jeg noterer:

 

- flat, ikke pølsete (til jr som beg å bli stor og har hatt liggeunderlag frem til nå)

- selvoppblåsende? Wow! Og de funker og varer?

- villmarksavdelingen? Det hørtes dyrt ut?...

 

Du har for eksempel Trango Standard mat, billig og helt greit til sånt bruk :)

Skrevet

Har allerede liggeunderlag, blir litt for tynt på et gulv (ok ute). Så det er luftmadrass som står på ønskelisten.

Skrevet

Vi kjøpte sånne som man setter i støpselet for å fylle i luft, kjøpte to stk på Claes Olsson for tre år siden. Den ene funker fortsatt, den andre lekker luft. Ikke så sinnsykt dyre, så det er verdt det. 

Gjest amandine
Skrevet

Absolutt verdt med clas-oppblåsbar! Ta med deg et teppe å legge den på så unngår du knirk mot gulv. Funker supert så lenge du har strøm:-) Og da er rett-i-koppen også et must, for du tar med deg vannkokeren hjemmefra. Pulverkaffe og r-i-k havregrøt er superfrokost! Og godt med en suppe eller så også om været ikke er topp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...