Gå til innhold

Livet er så stusselig etter barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke misforstå. Tiden med barnet er herlig!!!

Men kveldene når hun sover syns jeg er så kjedelig.. er hjemme i permisjom fremdeles og hun er 8 mnd. Samboer er også hjemme på kvelden, så jeg kan dra ut..

Men kjeder meg sånn.. ser på facebook på alle som reiser, spontanturer ut på byen osv.. og jeg vil og!!

Må bare understreke at det er snakk om kveldstiden altså..

Men hva finner dere på om kveldene egentlig?? :/

Anonymous poster hash: 75b31...7fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi styrer litt i huset, (han reiser, så er en del alene) ser tv og slapper av. Leser litt og har litt besøk.

Anonymous poster hash: a6643...d95
Skrevet

Jeg hadde det på samme måte, men har begynt å gjøre mer.. Er med venninner på shopping (om det så bare er ukeshandling, så blir det fort 2timer prat og handlng), trener litt, er ute og gjør hagearbeid, baker, lager god mat, osvosv.. :)

Det jeg savner er å sove så lenge man vil, sammenhengende søvn og sløve i senga.. :P

Anonymous poster hash: f0015...a9c
Skrevet

Ta med babyen på reise da vel? Jeg er helt avhengig av å reise, og barna mine har vært med verden rundt. Litt mer planlegging når barna er 0-3 år, men verdt det. Vi ser mye på tvserier, og nå som sommeren er her inviterer vi ofte venner på grilling i hagen. Eller trener til DVD/ YouTube, lager god mat, leser bøker eller planlegger neste reise;)

Anonymous poster hash: 0dbf6...061

Skrevet

Jeg synker ned i sofaen og letter på ræva ved jevne mellomrom og gjør litt husarbeid. Ett par ganger i uka treffer jeg venninner, enten har eller hjemme hos dem. Alt etter hvem som har mannen hjemme til å passe på barna. Ellers tar vi oss noen spontane småturer som familie i helgene, og en sjelden gang jeg og mannen eller samme med andre par.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...