Sol Skippertaksdronning Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 En av naboene-jeg vet ikke hvilken-har for å vane å starte mopeden HVER kveld rundt halv tolv, og råne frem og tilbake i en times tid. Jeg blir sprø! Så jo, jeg ønsker meg spikermatte..(Nei, jeg skal ikke gjøre alvor av tankene, men gudbedre jeg begynner å bli lei..)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Ha-ha-ha.... nå fikk jeg meg en god latter, Skippertaksdronningen Jeg trodde nemlig du ønsket deg en sånn shakti spikermatte til å ligge på. Og jeg kastet meg inn i tråden for jeg bare eeelsker spikermatten min Tror dessverre ikke den vil hjelpe deg så mye.... Jeg tror også jeg ville ringt politiet for å be om råd. Anonymous poster hash: ddbd8...5c2
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Æsj, nå trodde jeg du mente en slik til å ligge på, og jeg ble superinteressert! *bummer* Anonymous poster hash: 8960d...b65
Sol Skippertaksdronning Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2013 Er jo en mulighet, men siden jeg er så flink til å ordlegge meg til autoriteter, ville vel samtalen vært noe som dette "Hallo, jeg har en nabo jeg ikke vet hvem er, eller hvor bor som kjører moped. Han bråker litt mye altså, også vil jeg gjerne sove...janei, det bråker vel kanskje ikke så mye...neida, det går fint altså! takk skal du ha, hadet!". Eventuelt kan jeg legge meg på lur i grøfta og stoppe ham når han kommer på runde hundreogørten Da er sannsyligheten for at jeg blir alvorlig stor i kjeften høyst til stede
Sol Skippertaksdronning Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2013 Hahahaha, unnskyld! Men jeg kan sikkert trenge en sånn type spikermatte og Jeg kan jo kaste den på ham?
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. juni 2013 #7 Skrevet 18. juni 2013 Ha ha ha, ja da ville jeg gått for grøfta ;-) her ringer vi over en lav sko, men jeg har de på hurtigtast. .. He he
Sol Skippertaksdronning Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2013 Kjører han rundene igjen i kveld, tror jeg at jeg ringer. Han rekker imponerende mange runder på en time altså!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå