Elsker livet Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Er i shoppinghumør og vil gjerne ha tips om gode produkter både sminke og til hår, kropp og ansikt. Noen nytt og eksepsjonelt
MammantilNurket Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Har du prøvd CC-kremen til Clinique? Den er sååå bra!
Elsker livet Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2013 Nei, det har jeg ikke. Har kun prøvd en fra Bodyshop og den ligger i skapet og er nesten ubrukt. Syns bare jeg ble blank og klissen. Skal sjekke den ut
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Body shop sin BB creme, eller hva med å kjøpe en uv-lampe og shellac? Vippeserum, et dyrt et! Anonymous poster hash: 6ceef...b41
MammantilNurket Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Signerer på shellac og lampe - helt suverent Også Crème de rose leppebalsam og Addict Lip Glow begge fra Dior er supre!
Elsker livet Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2013 Vippeserum har jeg litt lyst å prøve. Men har relativt lange sorte øyenvipper, litt skeptisk fordi jeg har lest om flere som har reagert med utslett og lignende. Noen som har prøvd? Hvilket merke?
Elsker livet Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2013 Nå så jeg hva shellac var. Neglelakk. Negler er ikke noe jeg bruker tid på med mindre jeg skal noe veldig spesielt. Har helt korte negler, annet syns jeg er upraktisk. Hjemmeværende bondekone som jeg er...
Himmel og hav Skrevet 18. juni 2013 #9 Skrevet 18. juni 2013 Clarins instant light lip perfector. Supert
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #10 Skrevet 18. juni 2013 Clarins instant light lip perfector. Supert Hva gjør den for noen mirakler? Anonymous poster hash: 6ceef...b41
Gjest Dr. Grey Skrevet 18. juni 2013 #11 Skrevet 18. juni 2013 Denne tråden hiver jeg meg på, jeg har nemlig bestemt meg for å bytte ut ALL sminke i toalettmappa, siden den jeg har stort sett bare har ligget og "råtnet" mens jeg gikk gravid og hjemme i permisjon. Så jeg trenger ALT. Så langt har jeg kjøpt en pudderfoundation fra Kanebo som virker helt suveren. Men venter med å ta det i bruk til jeg har komplett ny sminkegarderobe! Noen som forresten har prøvd vippetanga fra hm? Er den like bra som de dyre tro?
Gjest Dr. Grey Skrevet 18. juni 2013 #12 Skrevet 18. juni 2013 Signerer på shellac og lampe - helt suverent Også Crème de rose leppebalsam og Addict Lip Glow begge fra Dior er supre! Den lip glow'en, er det farge i den eller er den bare blank?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #13 Skrevet 18. juni 2013 Ole Henriksenprodukter for huden. Redken for hår. Escada parfyme og Bare Minerals sminke. Du finner mye på Blivakker.no eller Coverbrands. Anonymous poster hash: b3465...2e4
Himmel og hav Skrevet 18. juni 2013 #14 Skrevet 18. juni 2013 Clarins instant light lip perfector. Supert Hva gjør den for noen mirakler? Anonymous poster hash: 6ceef...b41 Ingen mirakler, men er en veldig god, diskret lipgloss, som sitter godt, ikke klisser og som gjør, iallefall mine, lepper myke og fine.
Elsker livet Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #15 Skrevet 18. juni 2013 Denne tråden hiver jeg meg på, jeg har nemlig bestemt meg for å bytte ut ALL sminke i toalettmappa, siden den jeg har stort sett bare har ligget og "råtnet" mens jeg gikk gravid og hjemme i permisjon. Så jeg trenger ALT. Så langt har jeg kjøpt en pudderfoundation fra Kanebo som virker helt suveren. Men venter med å ta det i bruk til jeg har komplett ny sminkegarderobe! Noen som forresten har prøvd vippetanga fra hm? Er den like bra som de dyre tro? Nei, den er ikke like good. Tweezerman er god.
MammantilNurket Skrevet 18. juni 2013 #16 Skrevet 18. juni 2013 Signerer på shellac og lampe - helt suverent Også Crème de rose leppebalsam og Addict Lip Glow begge fra Dior er supre! Den lip glow'en, er det farge i den eller er den bare blank?Den gir en diskret, naturlig og veldig delikat rosafarge+ at den er redningen for tørre lepper. Kan også brukes under leppestift/gloss
Elsker livet Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #17 Skrevet 18. juni 2013 Clarins instant light lip perfector. Supert Hvilken farge ser mest naturlig ut?
Gjest Skofantomet Skrevet 18. juni 2013 #18 Skrevet 18. juni 2013 Solprodukter til hår som beskytter både hår og farge
3 i april Skrevet 18. juni 2013 #19 Skrevet 18. juni 2013 BB cremen fra Declor er veldig god Radiant lifting foundation fra Shiseido er knallgod, den er også anti age. Artdeco øyenskygge base er helt fantastisk. Ha den på øyenlokkene og selv de billigste øyenskyggene fra HM holder hele dagen og den koster under 100 kr
Mamma'n til Ollibolli Skrevet 18. juni 2013 #20 Skrevet 18. juni 2013 Jeg elsker produktene fra Jane Iredale Jeg har fått mye bedre hud etter at jeg byttet sminkemerke. Liquid Minerals foundation har jeg blitt veldig glad i, og purepressed powder hvis jeg trenger å dekke litt mer :-)
Himmel og hav Skrevet 18. juni 2013 #21 Skrevet 18. juni 2013 Clarins instant light lip perfector. Supert Hvilken farge ser mest naturlig ut? Jeg har både nr 1 og 2. 1 gir en diskret rosafarge, og er antagelig den mest naturlige. Tror jeg. Det kommer jo an på fargene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå