Gå til innhold

Hva syntes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte i butikken navnet Mikeo, og vurderer å kalle gutten min for dette. Hva syntes dere?



Anonymous poster hash: f8894...70e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig spes navn, men er jo opp til deg ;)

 

Anonymous poster hash: 19de6...18b

Skrevet

ikke min smak. høres ut som et spill.

Skrevet

Ikke helt min smak, jeg liker best tradisjonelle norske navn, men det var jo helt OK. Ikke hørt det før.

Skrevet

Harry.



Anonymous poster hash: 7a75b...0aa
Skrevet

Enig med ei over her, Høres ut som eit spill.



Anonymous poster hash: 2743a...da0
Skrevet

Hva med Mikas? Det er jo kjempefint.



Anonymous poster hash: 6fb3c...9db
Skrevet

Uff, nei det var ikke pent.

 

Anonymous poster hash: 3bf3a...aac

Skrevet

Hvordan sier du det? Mikeeeo?

Skrevet

Høres ut som en Japansk mangafigur...

 

Anonymous poster hash: ebb98...5dd

Skrevet

Jeg tenkte på spillet Mikado når jeg hørte det... Beklager, jeg synes ikke det var fint.

Skrevet

Sønnen til en kompis av en kompis heter det... Veeeldig spesiellt navn.

Ikke min smak.

Skrevet

kunne aldri latt min unge ha et så spessielit navn, MEN det er fullt og helt opp til deg, sånne navn begynner jo å bli "inn" nå uansett, men det er du og din familie som må leve med navnet å hvis dere liker det, så driter du i hva andre sier :)

Skrevet

Heller Miko i mine ører. :)

Skrevet

Trur eg er for gammal til å uttale meg om det namnet.

Skrevet

Liker ikke

Skrevet

Likte det ikke, ville heller valgt Mikkel eller Mikael da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...