Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Datteren min på 7 år har plutselig fått så dårlig ånde. Det lukter skikkelig stål, for å si det pent. Lurer litt på om det kan komme av en løs fortann, hun er meget påpasselig med å ikke "rive løs". Den har vært løs veldig, veldig lenge - kanskje i tre - fire måneder? Blir disse tennene råtne på noe vis, slik at de begynner å lukte? (Jeg får merkelig nok pusset både den løse tannen og tennene rundt...) Anonymous poster hash: 92d67...22a
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Lurer på samme selv.. Anonymous poster hash: 527e1...4b8
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Sikkert en tannlege her som kan svare deg Hvis det ikke er tannen så kan matintoleranser, sinkmangel eller kobbermangel også gi dårlig ånde. Da jeg var 10 år gikk jeg med en tann som bare hang etter en tråd i flere måneder. Voktet om den tannen som om det skulle vært landets gullbeholdning Tror ikke den luktet, men det kunne nok mine omgivelser sagt mer om... Anonymous poster hash: 000cd...a5a
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Tenker meg at det kanskje ligger matrester gjemt under den løse tanna? og at dette ligger å råtner.. Evt ville jeg også sjekket mandlene hennes, jeg hadde selv skikkelig dårlig ånde før jeg fikk dem fjernet. Mine hadde vert skikkelig hovne flere ganger, og når de krympet dannet det seg poser og lommer på dem som ble fulle av puss... skikkelig ekkelt.. Anonymous poster hash: 67d1a...c87
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Tenker halsbetennelse, hovne mandler jeg. Det fører til dårlig lukt.
Tired mama Skrevet 18. juni 2013 #6 Skrevet 18. juni 2013 Min 7-åring hadde for litt siden dårlig ånde. Da hadde han en jeksel som var kjempeløs. Hang og slang i lengre tid. Jeg tipper det var mat som lå gjemt under tanna og som man ikke fikk bort ved tannpuss. Den vonde lukten forsvant så fort tannen datt ut.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #7 Skrevet 18. juni 2013 Nå har ikke min løse tenner ennå, men jeg fikk beskjed fra tannlege om at dårlig ånde kunne komme fra mandlene eller rett og slett fra "halsen". Og at ting med sukker i kunne hjelpe på sånt Anonymous poster hash: 27f29...c19
Kliko Skrevet 18. juni 2013 #8 Skrevet 18. juni 2013 Min på fire har hatt halsbetennelse en del ganger og alltid fått dårlig ånde i forkant. Er hun forkjølet? Du kan jo ta en tlf til tannlegen å høre :-) eller hjelpe henne å ta ut tanna :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå