Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det virket som en god ordning jeg. Det blir ingen forskjellsbehandling, alle får feiret bursdagen sin og ingen blir utelatt :) Barnet får til og med gave :)

Ser egentlig ikke noe negativt med den ordningen :)

Skrevet

Syns dette ble veldig lite personlig. En fest i skolens gymsal hver måned der det alltid er de samme gjestene, man bare bytter på hvilke 6-7 barn som skal feires.

Skrevet

Høres jo fint ut, men jeg gleeeeder meg til å ha f.eks.temabursdager for Nurket med superkule kaker, ballonger, hoppeslott og innleid underholdning, kostymer og jazz :)

Hadde kanskje følt meg litt snytt om skolen skulle lagt seg oppi det når jeg har ventet sååå lenge på å bli mamma :P

Skrevet
Hærlighet, forstår ikke at jeg lar meg overraske lenger. Alt skal reguleres nå til dags, puter sys overalt på alle av alle..

Husker fra jeg selv var liten og feiret bursdag, noe av det artige var at alle kom hjem til oss, alt smånipse man fikk, masse pakker.. Jeg synes det er greit at det settes visse kjøreregler ifht bursdag, slik som at alle i klassen skal inviteres eller på kjønn og at man har max pris på gaven.. Men her, hele trinnet?! Og en gave? Joda, miljøvennlig er det og praktisk og lettvint for foreldrene..

Anonymous poster hash: 44976...82c

Skrevet

"Jeg synes det er så flott å bare få en bamse jeg". Bullshit. Og forøvrig; zzzzzzzzzzzz, noe så gørr for barna!

Skrevet

Hørtes mer ut som en fest for kassetrinnet enn en bursdagsfeiring...

Synes helt ærlig det opplegget ble for dumt...

Skrevet

Jeg mener man burde invitere alle av samme kjønn i klassen men dette blir for mye for meg.

Skrevet

Høres fryktelig kjedelig ut...

Anonymous poster hash: 43409...53a
Skrevet

Jeg er enig i at dette blir litt vel detaljstyrt, men har dere lest artikkelen dere som skylder på skolen? Det står jo faktisk at det var foreldrene som har bestemt det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...