Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Inspirert av innlegget til sol og sommer. Jeg har aldri gjort det! Er det liksom negativt det? Hvorfor? Jeg har betalt for varen og gjort min plikt sånn sett. Kan selger kreve dette? Anonymous poster hash: bcc9e...193
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Du gir de feedback som selger og da gir de deg feedback som kjøper. Du må ikke gjøre dette, men bør det. Anonymous poster hash: 5caeb...4e4
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 det er jo i alles interesse (både din og selger) å gi feedback. selgerne er veldig opptatt (de seriøse) av å ha fornøyde kunder, og en 100% positiv feedback er med på å gi dem flere kunder. De gir også deg feedback. tar jo 30 sek, så jeg gjør selvsagt alltid det. Du blir ikke oppfattet som noen "gunstig" kjøper (altså du får muligens negativ feedback, eller ingen) uten bra "stjerner". Anonymous poster hash: 8f349...820
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Herrefred, hvordan tror du Ebay fungerer??? JA; du bør/må gi selger karakter, på samme måte som selger skal gi karakter til deg. Anonymous poster hash: 6fd54...280
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå