Gå til innhold

Iransk mann drepte konen på østlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det synd på denne mannen?

Er det greit at han drepte henne for vi har jo ulike kulturer og det er jo BARE positivt og stakkars de kommer fra ett land der de ikke vet bedre? Ikke sant?

I Norge må vi ta imot alt og alle for det er jo så synd på dem.

Ja han kunne drept henne i Irak og, men det gjorde han ikke for alle skal komme til Norge og da må vi bare regne med at slik skjer? De vet jo ikke bedre stakkars

http://mobil.bt.no/nyheter/innenriks/47-aring-har-ikke-erkjent-drap-pa-kona-2917401.html#.UcCCXWQayc0

Anonymous poster hash: cf3cf...275

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var fra Iran ja, så overraskende...

Anonymous poster hash: dc058...228

Skrevet

Det er menn av alle nasjonaliteter som dreper sine kvinner. Men dette er naturligvis ikke god reklame for innvandrerne!

Anonymous poster hash: 766e1...b67
Skrevet

Det har antagelig ikke så mye med kulturen å gjøre.

Det forekommer mange partnerdrap i Norge. Fellestrekket er at det for det meste er menn som dreper sine kvinner (det omvendte forekommer også i ny og ne). Etnisk norske menn er godt representerte de også.

Anonymous poster hash: a8dd1...a63
Skrevet

Det har antagelig ikke så mye med kulturen å gjøre.

Det forekommer mange partnerdrap i Norge. Fellestrekket er at det for det meste er menn som dreper sine kvinner (det omvendte forekommer også i ny og ne). Etnisk norske menn er godt representerte de også.

Det har mest sannsynlig alt med kultur og religion å gjøre.blandt eksterme muslimer skjer det æresdrap. Hvis konen så mye som ser på en annen mann eller snakker med en annen mann har hennes mann rett til å drepe henne. ( men det skjer vel lkke her sant? For her er alle muslimer snille som lam, og vi er stygge og dumme som tenker i slike baner)

Skrevet

Det har mest sannsynlig alt med kultur og religion å gjøre.blandt eksterme muslimer skjer det æresdrap.

Jada. Når en muslim gjør noe er det fordi han er muslim. Og når en etnisk norsk mann dreper sin kvinne er det fordi det ligger i den norske kulturen?

Skrevet

Iranske menn kommer fra Iran, ikke Irak. Dette er bare enda et eksempel på uvitenheten som råder blant folk som deg, HI. Og med "folk som deg" mener jeg de som generaliserer og uttaler seg om andre kulturer som om de kan noe om dette.

Anonymous poster hash: 972b0...0a6

Skrevet

Det har mest sannsynlig alt med kultur og religion å gjøre.blandt eksterme muslimer skjer det æresdrap.

Jada. Når en muslim gjør noe er det fordi han er muslim. Og når en etnisk norsk mann dreper sin kvinne er det fordi det ligger i den norske kulturen?

Blandt flere muslimer er det lov, det er en ære. Mannen hylles.

Og det er absolutt ikke greit at norske menn gjør der heller. De er like syke i hodet sitt som gjør det uansett. Poenget er at i den norske kulturen er ikke det greit eller lov. Mens i f.eks Irak så er det faktisk lov. Leste forresten for ikke så lenge siden om en utenlandsk mor som ble drept og 2 åringen ble kidnappet. Hvem tror du gjorde det?

Skrevet
Mens i f.eks Irak så er det faktisk lov. Leste forresten for ikke så lenge siden om en utenlandsk mor som ble drept og 2 åringen ble kidnappet. Hvem tror du gjorde det?

Vis meg gjerne hvor i irakisk lovverk du finner at menn har lov å drepe sine koner.

Han som drepte jentungen på Grua var fra Afghanistan, forøvrig. Hva vil du frem til?

Skrevet

Iranske menn kommer fra Iran, ikke Irak. Dette er bare enda et eksempel på uvitenheten som råder blant folk som deg, HI. Og med "folk som deg" mener jeg de som generaliserer og uttaler seg om andre kulturer som om de kan noe om dette.

Beklager den feilen. Irak og Iran samme faen. De er like gal i begge landene. Er det mer greit fordi han kommer fra Iran da?

Nei, selvsagt er det ikke bedre, men det viser at du ikke vet hva du snakker om. Hvor mye vet du om den iranske kulturen utenom de få sakene som kommer i media som selvsagt er av negativ art?

Ingen iranske menn som jeg noen gang har kjent kunne gjort noe sånt.

Gjest sug lut
Skrevet

Menn som dreper sine (eks)koner gjør det ut fra avmakt og mangel på mekanismer for å kontrollere henne - typisk som følge av samlivsbrudd. Det gjelder uavhengig av etnisitet.

Skrevet

Mens i f.eks Irak så er det faktisk lov. Leste forresten for ikke så lenge siden om en utenlandsk mor som ble drept og 2 åringen ble kidnappet. Hvem tror du gjorde det?

Vis meg gjerne hvor i irakisk lovverk du finner at menn har lov å drepe sine koner.

Han som drepte jentungen på Grua var fra Afghanistan, forøvrig. Hva vil du frem til?

Det står ingen steder, men du er dum og naiv hvis du ikke har fått det med deg. I Mange muslimske land skjer det æresdrap. Blir konen voldtatt dreper de henne i stedet for. Ikke kom her og si at dette ikke skjer for det gjør det. Også kommer de til Norge og tar med seg denne kulturen hit

Skrevet

Det står ingen steder, men du er dum og naiv hvis du ikke har fått det med deg. I Mange muslimske land skjer det æresdrap. Blir konen voldtatt dreper de henne i stedet for. Ikke kom her og si at dette ikke skjer for det gjør det. Også kommer de til Norge og tar med seg denne kulturen hit

Selvfølgelig skjer det æresdrap, både her i landet og i "muslimske" land. Men du påstod det var lov, hvilket er feilaktig i hvert fall hva angår Irak.

Jeg tror absolutt partnerdrap ofte handler om ære. Både for etnisk norske menn og menn med annen etnisitet. Religionen er ikke så fryktelig relevant. Men vi har rikelig med partnerdrap her i landet uten at det er utlendinger som dreper - ergo er det sannsynlig at det er andre mekanismer enn rent etnisitetskulturelle som gir seg utslag.

Skrevet

Beklager den feilen. Irak og Iran samme faen. De er like gal i begge landene. Er det mer greit fordi han kommer fra Iran da?

Nei, selvsagt er det ikke bedre, men det viser at du ikke vet hva du snakker om. Hvor mye vet du om den iranske kulturen utenom de få sakene som kommer i media som selvsagt er av negativ art?

Ingen iranske menn som jeg noen gang har kjent kunne gjort noe sånt.

Jeg vet godt hva jeg snakker om. Jeg skrev feil.,Iran Irak like navn, samme syke religion. Kan godt være disse iranske vennene dine sier de ikke ville gjort det. Og kan godt være de ikke ville gjort det heller. Men ikke kom her og si at det ikke skjer i Iran eller Iran. Mange muslimske kvinner lever i Norge og er livredd fordi de er redd for å bli drept for å gå på skole. Jeg har en tante som jobber med menneskerettigheter og joda det skjer her og. Ikke vær så naiv

Skrevet

Poenget med det var forresten at de er muslimer.

Gjest sug lut
Skrevet

Poenget med det var forresten at de er muslimer.

Og naboen min var fra Otta, han skjøt sin fraseparerte kone før han hengte seg i uthuset.

Gjest Anybody
Skrevet

Partnerdrap skjer da i alle etniske grupper.

Kan på rappen nevne 3 mulig der det var nordmenn: Drammen dama som drepe mannen sin i en påtent bil.

Mannen som drepte x kona si i Asker emner bare et par uker tilbake.

De to som døde selvmord og drap på ulvøya for kort tid siden. Så det forekommer i aller høyeste grad i Boege også overraskende mange siste tiden faktisk :(

Skrevet

Alle dere som hele tiden må forsvare muslimske menn, deres levesett og kvinnesyn; dere hadde sikkert likt å leve slik selv som kvinner, ja? For ellers ville dere jo ikke forsvart dette, men antydet at det finnes bedre alternativer, vel?

Anonymous poster hash: 583ad...c87
Skrevet

Dette er min venninne og jeg er i dyp sorg. De skulle skilles så regner med at dette var nok et æresdrap. Er så synd på barna:( hun var verdens nydeligste dame.

Anonymous poster hash: 75e24...718

Skrevet

Dette er min venninne og jeg er i dyp sorg. De skulle skilles så regner med at dette var nok et æresdrap. Er så synd på barna:( hun var verdens nydeligste dame.

Kondolerer. Er grusomt at slikt skjer.

Hi

Skrevet

Ja alle som kjente dem er i sjokk,hun har vært en god venninne og var verdens beste mor. Hun var heller ikke fn typisk iransk dame. Hun gikk ikke med sjal,var ikke påkledd og var ikke sånn som måtte be osv...hun var mer norsk i motsetning til mannen.

Skrevet

Alle dere som hele tiden må forsvare muslimske menn, deres levesett og kvinnesyn; dere hadde sikkert likt å leve slik selv som kvinner, ja? For ellers ville dere jo ikke forsvart dette, men antydet at det finnes bedre alternativer, vel?

Anonymous poster hash: 583ad...c87

De er utrolig naive og godtroende. Alle muslimske kvinner har fantastiske menn og ingen som slår eller noen kvinner som har der jævlig. Neida. Bare lev i deres rosa boble verden. Jeg lever faktisk i den virkelige verden og ser at alt er ikke så fantastisk

Skrevet

Menn som dreper sine (eks)koner gjør det ut fra avmakt og mangel på mekanismer for å kontrollere henne - typisk som følge av samlivsbrudd. Det gjelder uavhengig av etnisitet.

Endelig noen som har skjønt det!

Skrevet

I følge politistatisikk er utlendinger overrepresentert når det gjelder husbråk, så noe må det vel ha med kulturen å gjøre.

Irak, Iran, Afghanistan, Kosovo og Somalia er overrepresentert i krimstatisikk og har dobbelt så høy andel straffede. Man kan ikke skylde på rasisme, dette er UKULTUR!

Anonymous poster hash: 87575...f38
Skrevet

Jeg blir så provosert av dere som kommentere her inne. Dere ser ikke hva all denne innvandringen gjør med landet. Dere lever i deres egen verden og tror at alt er fantastisk og rosenrødt. Alle drapene og voldtektene som skjer, ser dere bare forbi. De som gjør slikt burde blitt sendt ut av landet. Men neida, stakkars der har de det så forferdelig. Så da skal de heller få bli her, så de kan spre enda mer elendighet. Nordmenn er dumme og naive. Dere ser det bare ikke selv. Jeg er norsk og skulle ønske vi kunne slippe å være redd for å gå alene ute. Men nei jeg er bare dum og rasistisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...