Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Finnes hun? Er det noen som med hånden på hjertet kan si at de aldri har hatt lyst til å "kaste babyen ut av vinduet" som det så fint har blitt sagt her inne på forumet? Har du aldri vært så frustrert at du har sagt til babyen: KAN DU VÆRE STILLE?? Aldri hatt et sekund der du "angret" på at du fikk babyen? Dere skjønner hva jeg mener? Har det alltid vært en dans på roser selv om babyen gråter, ikke vil sove osv osv? Finnes det en perfekt mor på den måten? Anonymous poster hash: fa773...a35
Major HotLips Houlihan Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Perfekt er jeg ikke og livet med barn har aldri vært noen dans på roser, men jeg har aldri gjort noen av de tingene du beskriver. Aldri hatt lyst til å hive babyen ut gjennom vinduet, aldri sagt vær stille til de og ei heller angret på at jeg fikk de. Selvfølgelig har jeg sukket og tenkt at livet var jaggu enklere før, men angre? Nei.
Oslomama Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Det finnes ikke en "perfekt" mor.. Men de som gjør sitt beste, stiller opp, er der for barnet, elsker barnet og vil det beste for barnet er det nærmeste vi kommer Alle blir frustrert innimellom, blir lei seg, vet ikke hva de skal gjøre når ungen ikke slutter å gåte osv Men så kommer de øyeblikkene du aldri i live ville ha byttet mot noe annet i hele verden <3 Jeg skal ærlig si at jeg har tenkt i meg selv" vær så snill å slutt å gråte" til mi datter på 7 mnd når hun har grått i en time å skulle egentlig ha sovnet for lengst, men det har vell de fleste av oss. Men har aldri angret på at jeg fikk hun eller hatt følelsen at jeg har tatt meg vann over hode. Men så er vi egentlig veldig heldig med jenta vår som er som regel snill og grei å ha med å gjøre
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Jeg er ingen perfekt mor. Men jeg har aldri tenkt tanken på og verken si eller gjøre noe av det du skriver. Klart jeg har tenkt at jeg håper bestemor kommer innom og tar deg med ut på lek så jeg kan få dusjet, men føler meg ikke ond akkurat heller for den tanken men perfekt, nei langt derifra! Anonymous poster hash: 707f3...6dc
Gjest Skofantomet Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Perfekt er jeg ikke og livet med barn har aldri vært noen dans på roser, men jeg har aldri gjort noen av de tingene du beskriver. Aldri hatt lyst til å hive babyen ut gjennom vinduet, aldri sagt vær stille til de og ei heller angret på at jeg fikk de. Selvfølgelig har jeg sukket og tenkt at livet var jaggu enklere før, men angre? Nei. Signerer denne
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #6 Skrevet 18. juni 2013 Heldigvis finnes ikke den perfekte mor. Og hadde hun fantes - er jeg ikke sikker på at hun var perfekt likevel. Jeg er heldigvis ikke perfekt, men jeg er opptatt av å gi barnet mitt trygge rammer, sunne interesser, normalt sunt kosthold og god oppdragelse. Anonymous poster hash: 9ee6f...8b2
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #7 Skrevet 18. juni 2013 Ingen perfekt mor her. Huset er ikke strøkent 24/7 da mor i huset hater husarbeid og alt som har med vasking å gjøre. Ikke noe middag fra bunn HVER ENESTE DAG, selv om det er ofte. Ungene får ikke alt de peker på og må vente på tur hvis mor er opptatt med noe med babyen, huset osv. Anonymous poster hash: 05884...637
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #8 Skrevet 18. juni 2013 Perfekt er jeg ikke og livet med barn har aldri vært noen dans på roser, men jeg har aldri gjort noen av de tingene du beskriver. Aldri hatt lyst til å hive babyen ut gjennom vinduet, aldri sagt vær stille til de og ei heller angret på at jeg fikk de. Selvfølgelig har jeg sukket og tenkt at livet var jaggu enklere før, men angre? Nei. Har du aldri bedt barna dine være stille? Er de stumme? Anonymous poster hash: 71aec...82d
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #9 Skrevet 18. juni 2013 Jeg er ikke perfekt, men jeg er god nok. Anonymous poster hash: a9eb3...95b
Major HotLips Houlihan Skrevet 18. juni 2013 #10 Skrevet 18. juni 2013 Perfekt er jeg ikke og livet med barn har aldri vært noen dans på roser, men jeg har aldri gjort noen av de tingene du beskriver. Aldri hatt lyst til å hive babyen ut gjennom vinduet, aldri sagt vær stille til de og ei heller angret på at jeg fikk de. Selvfølgelig har jeg sukket og tenkt at livet var jaggu enklere før, men angre? Nei. Har du aldri bedt barna dine være stille? Er de stumme? Anonymous poster hash: 71aec...82d Ja, så perfekte er mine barn. De lager ikke en lyd uten at de får lov neida, jeg så jo liksom for meg en skrikende baby jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå