bIomstre Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Banankake i langpanne bakt i går kveld. Skal deles opp, stables på fat og leveres til skoleavslutning i ettermiddag. Er hakka sjokolade i kaka, så tenkte det ble for mye med glasur. Men bør jeg dekorere litt? Ser ca sånn ut uten pynt: http://www.detsoteliv.no/searchresults_other1gruppe.php?1129 Eventuelt slenge på noen sånne drinkparaplyer jeg tror jeg har liggende?
Gjest Siklerotte Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 For mye med glasur? Hæ? Nei, det er faktisk ikke mulig. Både glasur og pynt, spør du meg!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Jeg ville ha siktet melis over før servering.
bIomstre Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2013 Jeg ville ha siktet melis over før servering. Ganske fuktig kake da... Og jeg vet ikke hvor lenge den blir stående før den serveres (ikke vår skoleavslutning, så ikke tilstede).
bIomstre Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2013 For mye med glasur? Hæ? Nei, det er faktisk ikke mulig. Både glasur og pynt, spør du meg! He, he, "tought you didn't have a sweet thooth?"
Gjest Siklerotte Skrevet 18. juni 2013 #7 Skrevet 18. juni 2013 For mye med glasur? Hæ? Nei, det er faktisk ikke mulig. Både glasur og pynt, spør du meg! He, he, "tought you didn't have a sweet thooth?" Jo da, bare ikke på kaker! Glasur med kake derimot ...
bIomstre Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2013 Altså, kaka er veldig søt, og den har sjokolade i seg. Tanken på glasur gir meg grøssninger! I tilleg, skal leveres i ettermiddag, kun tid til å eventuelt kaste på litt pynt, ingen handling, ingen laging av NOE som helst... Funker cocktailparaplyer eller ikke? Eventuelt andre forslag
Gjest Siklerotte Skrevet 18. juni 2013 #9 Skrevet 18. juni 2013 Tror kanskje jeg hadde droppet pynten da, hvis kakestykkene skal stables. Var veldig glad i cocktailparaplyer som barn, da, så hadde sikkert blitt overlykkelig.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 18. juni 2013 #11 Skrevet 18. juni 2013 Coctailparaplyer funker fint det
bIomstre Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #12 Skrevet 18. juni 2013 Buhu, får ikke til å legge inn bilde av mesterverket...
Gjest Anybody Skrevet 18. juni 2013 #13 Skrevet 18. juni 2013 Makke en dritt skal jeg si deg! Meeen et par ringblomster gjør seg som pynt litt her og der
Gjest Siklerotte Skrevet 18. juni 2013 #14 Skrevet 18. juni 2013 Buhu, får ikke til å legge inn bilde av mesterverket... Skuffende!
bIomstre Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #15 Skrevet 18. juni 2013 Det er jo så bakvendt! På pc får jeg opp verktøylinje og kan legge ved bilde eller bare kopiere inn. Men bildene har jeg jo på iPad. Og på iPad kommer det ikke opp noe verktøylinje, og det funker ikke å kopiere inn uansett hvor mye jeg vill... hrmf! Men kaka ble knall altså!
Gjest Siklerotte Skrevet 18. juni 2013 #16 Skrevet 18. juni 2013 Det er kanskje fordi det automatisk blir mobilversjonen med iPad? Det blir det i hvert fall hos meg. Du må bytte til fullversjon for å få mulighet til å laste opp bilder. Uansett, tror på at kaken ble knall!
bIomstre Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #17 Skrevet 18. juni 2013 Har fullversjon og ingen toolbar, snufs.
Gjest Siklerotte Skrevet 18. juni 2013 #18 Skrevet 18. juni 2013 Grrr, får leve uten bilde, selv om det gjør vondt for nysgjerrigheten min.
Patetica fåkksi Skrevet 20. juni 2013 #19 Skrevet 20. juni 2013 Jeg kan aldri i verden se for meg at noe blir verre av å få cocktailparaplyer på seg.
ms.Pond Skrevet 21. juni 2013 #20 Skrevet 21. juni 2013 Har du cocktailparaplyer på, kan du sette seigmenn under i forskjellige positurer, og lage små strandkaker. Er du kreativ kan du pynte seigmennene med melis - lage solbriller, badedrakt ol. Kanskje litt i seneste laget nå, men det kan være en ide til neste gang Uansett er jeg sikker på at det ble kjempevellykket Det hørtes knallgodt ut, og ligger lagret på den lange listen over kaker jeg skal bake i løpet av mitt liv
bIomstre Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #21 Skrevet 21. juni 2013 Har du cocktailparaplyer på, kan du sette seigmenn under i forskjellige positurer, og lage små strandkaker. Er du kreativ kan du pynte seigmennene med melis - lage solbriller, badedrakt ol. Kanskje litt i seneste laget nå, men det kan være en ide til neste gang Uansett er jeg sikker på at det ble kjempevellykket Det hørtes knallgodt ut, og ligger lagret på den lange listen over kaker jeg skal bake i løpet av mitt liv Min kreativitet hva seigmenn i positurer anngår egner seg ikke på skoleavslutning...
Patetica fåkksi Skrevet 21. juni 2013 #22 Skrevet 21. juni 2013 Det finnes seigdamer også, og kanskje nettopp denne dagen er dagen der barn lærer at man kan ha mann-mann, dame-mann, dame-dame-mann, mann-dame-mann osv.
ms.Pond Skrevet 22. juni 2013 #23 Skrevet 22. juni 2013 Heyy! Knallbra! Må huske paraplytrikset til jeg skal bake selv neste gang Skal forresten bake banankaken din snart også, banan og sjokolade er en uslåelig kombinasjon Fortsettelse følger! Og så ble jeg litt fascinert av dette lyset som kom inn gjennom vinduet i bakgrunnen... Hva er det de kaller det, er det solskinn? Lurer bare, for det er bortimot et mannsalder siden jeg har sett det selv, men jeg har hørt fabler og sagn om dette solskinnet som innimellom dukker opp i Trøndelag. Det ser veldig varmt og fint ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå