lillefrøken90 Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 har noen av dere opplevd at mensen uteblir selv om dere ikke er gravid?? jeg er 1 uke og 2 dager for sen og tok en graviditetstest når jeg var 1 uke over.. men den viste negativ. begynner å bli beskymret for at det kan være noe..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Beskymret vet jeg dessverre ikke hva er jo her har den uteblitt opp til en uke flere ganger, gjerne i forbindelse med stress Anonymous poster hash: 140f6...6ce
Følelsesvims Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Jada, hele tiden Det typiske forløpet hos meg går noe sånt som det her: Jeg forventer mens alt mellom 4-6 uker etter sist mens. Vanligvis 5 uker etter. Så når den ikke kommer 5 uker etter blir jeg mer og mer nervøs, bikker over i 6, mot uke 7 er jeg totalt ødelagt av angst (og unnvikende meg tar jo ikke test, for da må jeg forholde meg til resultatet ), og dagen etter at jeg endelig klarer å ta en test kommer den. Som bestilt
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Jeg har opplevd å hoppe over mens med ujevne mellomrom, men det er ikke noe galt med meg Man bør kontakte lege når mens har vært borte i 6 mnd står det på lommelegen.no (tror jeg det var). Anonymous poster hash: faf24...ae4
<3 2G <3 Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Kan være en sen eggløsning bare. Jeg har pcos så har rimelig ujevn mens uten at noe er galt med meg.
lillefrøken90 Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2013 har jo hatt uteblitt mens før jeg også men blir som ho over som får mensen igjen etter at jeg har tatt testen.. men ikke denne gangen gitt!! har mensen murringer men ikke mensen=/ håper den kommer snart=) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå