Gå til innhold

uteblitt mens


Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen av dere opplevd at mensen uteblir selv om dere ikke er gravid??

 

jeg er 1 uke og 2 dager for sen og tok en graviditetstest når jeg var 1 uke over.. men den viste negativ.

 

begynner å bli beskymret for at det kan være noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beskymret vet jeg dessverre ikke hva er ;) jo her har den uteblitt opp til en uke flere ganger, gjerne i forbindelse med stress :)

 

Anonymous poster hash: 140f6...6ce

Skrevet

Jada, hele tiden :P

 

Det typiske forløpet hos meg går noe sånt som det her: Jeg forventer mens alt mellom 4-6 uker etter sist mens. Vanligvis 5 uker etter. Så når den ikke kommer 5 uker etter blir jeg mer og mer nervøs, bikker over i 6, mot uke 7 er jeg totalt ødelagt av angst (og unnvikende meg tar jo ikke test, for da må jeg forholde meg til resultatet :P ), og dagen etter at jeg endelig klarer å ta en test kommer den. Som bestilt :P 

Skrevet

Jeg har opplevd å hoppe over mens med ujevne mellomrom, men det er ikke noe galt med meg :)

 

Man bør kontakte lege når mens har vært borte i 6 mnd står det på lommelegen.no (tror jeg det var).



Anonymous poster hash: faf24...ae4
Skrevet

Kan være en sen eggløsning bare.

Jeg har pcos så har rimelig ujevn mens uten at noe er galt med meg.

Skrevet

har jo hatt uteblitt mens før jeg også:) men blir som ho over som får mensen igjen etter at jeg har tatt testen.. men ikke denne gangen gitt!!

 

har mensen murringer men ikke mensen=/ håper den kommer snart=)

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...