Gå til innhold

*Bilde* Obs! Kan gi den perfekte Dib-mor PTSS!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og ammer og blar i Bam nyfødt-bladet. Kom over dette bildet og kjente at jeg bare måtte vise dere det. Tenk hva denne ungen har blitt utsatt for bare for reklamens skyld :o Dette må jo være nok til å gi den perfekte Dib-mor varige men :P

 

Anonymous poster hash: bf703...0aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilde?



Anonymous poster hash: 7d9bf...f50
Skrevet

Sorry, ble feil...post-42-0-62209700-1371555463_thumb.jpg

 

Anonymous poster hash: bf703...0aa

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Åååååå stakkars baby!!!

Skrevet

La oss be til høyere makter om at det er bildemanipulasjon. Eventuelt at kjærligheten er søtet med stevia og at fargene er lagt på etter at bildet ble tatt, eventuelt at det er fargestoffer laget av pressede, økologiske blomster og urter.

 

Ellers er det på sin plass med en bekymringsmelding.

Skrevet (endret)

Ring de som laget annonsen og hør om de vet hvem foreldrene er! Ring barnevernet med en gang!! Mammahjertet mitt blør for dette barnet.. Du må handle NÅ! ;)

Endret av HeltLykkelig ♥♥
Skrevet

Oi gudbedre - nå gråter jeg faktisk! Stakkars lille. Håper barnevernet gjør jobben sin nå og ikke bare oppfører seg som et foreldrevern. De legger sikkert ikke den lille stakkaren før klokken 19 heller.



Anonymous poster hash: 26c01...1c2
Skrevet

Stakkars lille baby. Dette er alvorlg omsorgssvikt.

 

Anonymous poster hash: 1dcf8...c64

Skrevet

Ja, det er kjeeeeeeempesynd på den lille babyen som fikk sutte på en kjærlighet. Babyen får sikkert varige mén..  :ph34r: hihihi



Anonymous poster hash: 16758...e23
Skrevet

Hvorfor skulle man få posttraumatisk stress av å se en baby spise godteri (eller drikke lettøl, eller hva som helst)? Selv om jeg aldri ville utsatt mitt barn for det der bryr jeg meg da ikke om hva andre gjør.

Skrevet

Hahaha :P

Skrevet

Hvorfor skulle man få posttraumatisk stress av å se en baby spise godteri (eller drikke lettøl, eller hva som helst)? Selv om jeg aldri ville utsatt mitt barn for det der bryr jeg meg da ikke om hva andre gjør.

Det er alkohol i lettøl. Så det er faktisk ille. Godteri er noe helt annet.

 

Anonymous poster hash: 792dd...e73

Skrevet

Trodde forøvrig at den perfekte Dib-mor var en avslappet liberaler som mener at man må da få koooose seg med litt sukker selv om man bare er 4-5 måneder, og at alt med måte (dvs mange ganger i uken) etc.

Skrevet

Trodde forøvrig at den perfekte Dib-mor var en avslappet liberaler som mener at man må da få koooose seg med litt sukker selv om man bare er 4-5 måneder, og at alt med måte (dvs mange ganger i uken) etc.

Nei de blir kjeftet på og får høre de er dårlige mødre osv osv

 

Anonymous poster hash: 1dcf8...c64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...