Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Sitter her og ammer og blar i Bam nyfødt-bladet. Kom over dette bildet og kjente at jeg bare måtte vise dere det. Tenk hva denne ungen har blitt utsatt for bare for reklamens skyld Dette må jo være nok til å gi den perfekte Dib-mor varige men Anonymous poster hash: bf703...0aa
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Bilde? Anonymous poster hash: 7d9bf...f50
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Sorry, ble feil... Anonymous poster hash: bf703...0aa
Poetika med K Skrevet 18. juni 2013 #6 Skrevet 18. juni 2013 La oss be til høyere makter om at det er bildemanipulasjon. Eventuelt at kjærligheten er søtet med stevia og at fargene er lagt på etter at bildet ble tatt, eventuelt at det er fargestoffer laget av pressede, økologiske blomster og urter. Ellers er det på sin plass med en bekymringsmelding.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 18. juni 2013 #7 Skrevet 18. juni 2013 (endret) Ring de som laget annonsen og hør om de vet hvem foreldrene er! Ring barnevernet med en gang!! Mammahjertet mitt blør for dette barnet.. Du må handle NÅ! Endret 18. juni 2013 av HeltLykkelig ♥♥
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #8 Skrevet 18. juni 2013 Oi gudbedre - nå gråter jeg faktisk! Stakkars lille. Håper barnevernet gjør jobben sin nå og ikke bare oppfører seg som et foreldrevern. De legger sikkert ikke den lille stakkaren før klokken 19 heller. Anonymous poster hash: 26c01...1c2
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #9 Skrevet 18. juni 2013 Stakkars lille baby. Dette er alvorlg omsorgssvikt. Anonymous poster hash: 1dcf8...c64
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #10 Skrevet 18. juni 2013 Ja, det er kjeeeeeeempesynd på den lille babyen som fikk sutte på en kjærlighet. Babyen får sikkert varige mén.. hihihi Anonymous poster hash: 16758...e23
nagini Skrevet 18. juni 2013 #11 Skrevet 18. juni 2013 Hvorfor skulle man få posttraumatisk stress av å se en baby spise godteri (eller drikke lettøl, eller hva som helst)? Selv om jeg aldri ville utsatt mitt barn for det der bryr jeg meg da ikke om hva andre gjør.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #13 Skrevet 18. juni 2013 Hvorfor skulle man få posttraumatisk stress av å se en baby spise godteri (eller drikke lettøl, eller hva som helst)? Selv om jeg aldri ville utsatt mitt barn for det der bryr jeg meg da ikke om hva andre gjør. Det er alkohol i lettøl. Så det er faktisk ille. Godteri er noe helt annet. Anonymous poster hash: 792dd...e73
nagini Skrevet 18. juni 2013 #14 Skrevet 18. juni 2013 Trodde forøvrig at den perfekte Dib-mor var en avslappet liberaler som mener at man må da få koooose seg med litt sukker selv om man bare er 4-5 måneder, og at alt med måte (dvs mange ganger i uken) etc.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #15 Skrevet 18. juni 2013 Trodde forøvrig at den perfekte Dib-mor var en avslappet liberaler som mener at man må da få koooose seg med litt sukker selv om man bare er 4-5 måneder, og at alt med måte (dvs mange ganger i uken) etc. Nei de blir kjeftet på og får høre de er dårlige mødre osv osv Anonymous poster hash: 1dcf8...c64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå