Gå til innhold

Noen her som kjenner til stoltzekleiven?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor ikke så langt unna der den starter, og det har jeg egentlig alltid gjort.

Før gikk det faktisk ann å gå på familietur der og folk tok hensyn til hverandre.

Nå føler jeg at trengingsnarkomanene har tatt over, og de skal ha klar bane og alle må vike. Jeg har fått kjeft hvis jeg har med hunden opp der, har den i bånd naturligvis og flytter oss hvis det kommer noen som skal forbi. er bare så lei av at det ikke går ann å gå på tur der, hvofor er det de som skal gå opp på tid som skal eie trappene?

Barna har opplevd å få kjeft fordi de går litt saktere enn de som løper. de flytter naturligivis på seg, og vi tar alle hensyn. men ikke de som trener der.

jeg går andre steder og, men har pleid å like å gå opp der, men nå er det bare en plage.

Anonymous poster hash: 0ce1d...595
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er synd det der! Stoltzen er blitt en poppis-greie som folk kan skryte av og som de føler de eier... Vi som har tuslet opp og ned der fra barnsben av og som ikke ser den helt store utfordringen og skryteverdien av den, blir rett og slett lei av disse spandex-folkene!

Anonymous poster hash: 41e70...121
Skrevet

Er vel berre å vente til hypen gir seg, treningsnaziar har heldigvis ein tendens til å jage i flokk, og straks dei finn eit nytt nabolag å terrorisere går det an for resten av befolkinga å bevege seg trygt igjen..

Mislikar sterkt folk som trur dei står på startsstreken i OL kvar gong dei får på seg treningstøy, har hørt om skigåarar som slår etter barn i løypa med stavane når verdsrekordforsøket blir forstyrra :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...