Gjest Lagå Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Eller hun er 20 mnd. Er det gøy for henne å være med på å lage boller? Hun har gått å masa om bolle siden hun våkna idag så tenkte kanskje vi kunne bake sammen. Med andre ord, jeg baker og hun kaster mel i hele huset
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Å kaste mel i hele huset er nok gøy ja, kanskje ikke fullt så gøy for mamman etterpå. Jeg har en gutt på samme alder, har ikke bakt boller med ham enda, men han elsker å være med å bake kake. Hjelper til å helle oppi ingrediensene når jeg har målt dem opp og er sååå stolt. Men det blir litt gris ja. Anonymous poster hash: 461e8...46a
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Min 2 åring elsker å bake boller! Kjør på! Anonymous poster hash: b6063...3f1
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Utstyr deg med en god dose tålmodighet og ha høy terskel for litt søl og rot.. Og da kan bollebaking bli en stor suksess Her har det funket best hvis jeg har kjapt slengt sammen en bolledeig og satt den til heving..og så ruller vi boller og andre 'bolle-figurer' sammen.. Og spiser deig og kliner og roter masse Anonymous poster hash: 560ee...484
MammantilNurket Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Har bakt boller på avdelingen med 2-åringer. Noen synes det er kjempestas og andre er ferdige (les:blir lei) etter tre minutter. Gleder meg til å bake med Nurket når den tid kommer Kooos dere!
Løvinna30 Skrevet 18. juni 2013 #6 Skrevet 18. juni 2013 Barnet mitt elsker å bake boller. Barn er barn, litt klin og gris blir det :-) Kos dere :-)
Gjest Lagå Skrevet 18. juni 2013 #7 Skrevet 18. juni 2013 Deigen står til heving nå. Hun syntes det var kjempe stas å få helle ingrediensene i bollen. Man så at ho ble kjempe stolt hver gang hun hadde helt de oppi Også var det så spennende å se på kjøkkenmaskina elte deigen da Skal rulle de om en halvtimes tid Det blir nok stas det og
FlorenceNightingale Skrevet 18. juni 2013 #8 Skrevet 18. juni 2013 Jeg baker mye med min 2 åring, han elsker å helle ingrediensene i bollen. Han har også ansvaret for å kikke gjennom glasset på stekeovnen for å se om bollene snart er ferdige. Han legger også de ferdigrullede bollene på brettet når de skal ligge og heve. Han liker heller ikke å få kliss på fingrene sine. På denne måten tar ikke bakingen lengre tid enn vanlig og vi ender ikke opp med søl over alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå