Gå til innhold

Jeg kan ikke ha besøk, jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har overnattingsbesøk, og det er altså noe av det verste nå. Har 20 dager igjen til termin, og tisser noe så innmari ofte. Men det er aldri ledig på badet!! Når jeg våknet nå hørte jeg svigermor gå ned trappa, og før jeg fikk sukk for meg bytta hun og svigerfar. Og svigerfar måtte nr 2.... Så jeg lå i senga, gul i øya og hadde vondt fordi jeg var så tissetrengt!!! Er det legitimt med dostol nå?

Anonymous poster hash: 9021e...f8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er legitimt å be besøket dra hjem.

Anonymous poster hash: 844f8...981

Skrevet

Det er legitimt å be besøket dra hjem.

Anonymous poster hash: 844f8...981

Jeg skulle ønske ;-) men de blir nok noen dager til, gitt.

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Jeg hadde sagt til dem at de dessverre måtte reise litt før planlagt. Dersom man er høygravid og besøket er til besvær, da bør de heller avbryte turen og reise hjem tidligere.

Men har du snakket med dem om det da?

Om du våknet da svigermor gikk ned trappa så trodde hun vel at du sov?

Og du kunne jo bare knakket på døra og sagt fra til henne at nå haster det veldig her ute.

Så kunne du fått kommet inn rett etter henne. Om du ikke så at svigers "byttet plass" kunne de jo ikke vite at du stod i kø og var trengende.

Her må begge parter gi og ta litt, men du må huske at de ikke er tankelesere. Og de må huske at dersom de prøver å ta hensyn til deg og det fremdeles ikke fungerer så må de faktisk reise hjem litt tidligere enn tenkt.

Skrevet

Jeg hadde sagt til dem at de dessverre måtte reise litt før planlagt. Dersom man er høygravid og besøket er til besvær, da bør de heller avbryte turen og reise hjem tidligere.

Men har du snakket med dem om det da?

Om du våknet da svigermor gikk ned trappa så trodde hun vel at du sov?

Og du kunne jo bare knakket på døra og sagt fra til henne at nå haster det veldig her ute.

Så kunne du fått kommet inn rett etter henne. Om du ikke så at svigers "byttet plass" kunne de jo ikke vite at du stod i kø og var trengende.

Her må begge parter gi og ta litt, men du må huske at de ikke er tankelesere. Og de må huske at dersom de prøver å ta hensyn til deg og det fremdeles ikke fungerer så må de faktisk reise hjem litt tidligere enn tenkt.

Joda, men de har reist 100 mil for å være her, så føler ikke jeg kan be de reise

Jeg bruker ca 10 minutter på å reise meg opp av senga, og får jeg ikke tisse da, så tisser jeg på meg. Bokstavelig talt! Så problemet er jo ikke at de ikke tar hensyn, men jeg er avhengig av toalett på morgningen. Ikke engang ungene kan stå i veien da altså :P

Skrevet

Kan du ikke ha en sånn god gammeldags nattpotte?

Anonymous poster hash: 2959f...503
Skrevet

Kan du ikke ha en sånn god gammeldags nattpotte?

Anonymous poster hash: 2959f...503

Hi hi, jo tanken slo meg:) fikk minner fra oldemor, hun hadde sånn :)

Men den bekkenløsningen her tror jeg ikke er forenelig med en liten søt potte ;-)

Skrevet

Jeg kommer aldri noen gang til å flytte inn i en bolig med bare en do igjen!

Vi har tre :)

Anonymous poster hash: 5887f...553
Skrevet

Vi har 2, men den andre er i kjelleren og jeg kan ikke gå trapper, samt at jeg ikke ville rukket det ;-) det er én meter fra døra på soverommet og til badet, og det er såvidt!! Håper denne inkontinensen gir seg når ungen er ute ;-)

Skrevet

Vi har 2, men den andre er i kjelleren og jeg kan ikke gå trapper, samt at jeg ikke ville rukket det ;-) det er én meter fra døra på soverommet og til badet, og det er såvidt!! Håper denne inkontinensen gir seg når ungen er ute ;-)

Om dere har to doer må da gjestene kunne forvises til den andre doen?

Er sikker på at de forstår at du må ha klar bane til doen nå som du er høygravid, og da må de kunne bruke den andre, ærlig talt.

Skrevet

Enig! Si på en hyggelig måte at du trenger akuttilgang til wc og be dem bruke det andre toalettet. Lykke til!

Skrevet

Enig, la de bruke andre doen!

Eller vær åpen om problemet, da regner jeg med de endrer dovanene sine. Husk, svigermor har vært gravid selv, så hun forstår.. Svigerfar? Tja..han har mest sannsynlig måttet delta i graviditeten til sin kone på godt og vondt selv, og tar nok gjerne hensyn hvis han får beskjed ;)

Ikke skummelt å si ifra, du er jo gravid, ergo liten kroppskontroll til tider :)

Hva med at de spør utenfor døren før de går på do? Eks. "Hanne, skal du opp nå?"

Anonymous poster hash: c9d48...eee
Skrevet

Forlat heimen og ta inn på hotell - bli der til de har dratt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...