Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså. Når jeg begynner å feste meg med ting ser jeg det over alt. Så spørsmålet er: Hvor ofte må du stoppe opp, ta tak i beltehempene på hver side av buksa og røske buksa på plass høyere opp? Ser det ofte og mistenker det er bukser med stretch som gjør det slik, muligens kombinert med for liten str. Det må være forferdelig slitsomt å rette på buksa for hver 20 meter. Mye man skal lure på:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe har gjort det nå i hele svangerskapet ufatteligt irriterende at den ekstra kanten er så mye større enn jeg har behov for ;) eller er det vel fordi di ikke har belte som held buksa der den skal ikke alltid at størrele i livet stemmer overens med str i lengde ;)

Anonymous poster hash: 32264...139

Skrevet

Jeg gjør det hver gang jeg reiser meg. Drar buksa på plass og retter på singlet/topp/genser...

Sjeldent jeg har behov for det mens jeg står eller går, men noen bukser er verre enn andre...

Anonymous poster hash: b9cc6...482

Skrevet

Aldri. Liker bukser med lavt liv, og går med de på hoftene. Pleier å holde seg der ;)

Anonymous poster hash: 57155...120
Skrevet

Mine bukser holder seg sjeldent på plass. Det finnes ingen bukser med perfekt passform til meg. Passer de i lårene, er de altfor store over rumpe og hofte, og passer de over rumpe og hofte, er de for trange i låra. Det er faktisk bukser Uten stretch som er de verste.

Anonymous poster hash: 0b51a...c8e
Skrevet

Må ofte gjøre det når jeg går ut av bilen. Bukser med strekk ja, og den ene jeg har er veldig lav bak. Rompa mi er litt liten i forhold til resten, så mange bukser siger lett ned bak. De er ikke for små, heller litt store.

Skrevet

Må også rette på buksa hele tiden :/ Jeg har kjempevansker med å finne bukse som passer, fordi magen min er stor i forhold til hofter, rumpe og lår. Men nå skal det sies at de buksene jeg har nå er for store, men sliter med å finne nye jeg passer/liker. Stretchen i buksene blir dessuten "ødelagt" over tid, tror buksene blir større.

Anonymous poster hash: 4762f...d44
Skrevet

Er gravid, så gjør det hele tiden ;) Til og med når jeg går meg tights! For det er så ubehagelig når strikken strammer midt på magen og ikke over :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...