Gå til innhold

Gutt eller jente?


MillaLilla

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst på gutt, men den ville jo ikke vise hva den var på OUL pga den "dumme" navlesnoren :) jeg vil så gjerne vite det.. men som jeg har skrevet tidiligere, så har jeg ultralyd både på mandag og neste fredag, så satser på at jeg får vite det da... Det er vel ikke sånn at navlesnoren først har plassert seg mellom bena så blir den liggende der? håper ikke det, er så utrolig spent, og føler det vil gjøre ventetiden lettere å vite hva det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

turner de ikke rundt nedi der nå da, såpass god plass det er enda?? tror a den snora vikler seg ut da =) ?? får håpe på det da, også satse på gutt for deg =)

har du jente® fra før ??

Er så spennende, kunne aldri klart å holdt meg til fødsel !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turner de ikke rundt nedi der nå da, såpass god plass det er enda?? tror a den snora vikler seg ut da =) ?? får håpe på det da, også satse på gutt for deg =)

har du jente® fra før ??

Er så spennende, kunne aldri klart å holdt meg til fødsel !!

Nei, har ikke jente fra før.. er min første :) men alikevel håper jeg på gutt, selvom jeg er en veldig jentejente selv :) skal oppdatere etter ul imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sååå bra !! det du ønska deg =) gratulerer!

 

har termin 10-12-13 men ønsker selv å få hu 11-12-13, mye kulere det ;) skjer nok aldri men !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Venter gutt her! Flyttet termin til 27.12 fra 24.12, håper jeg går over til 1.1.14,:) men m min flaks så kommer han nok 31.12,;p hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter gutt her! Flyttet termin til 27.12 fra 24.12, håper jeg går over til 1.1.14, :) men m min flaks så kommer han nok 31.12,;p hehe...

hehe, jeg ble flyttet til 30.12 fra 24.12 ! Men har en følelse på at jeg ligger på sykehuset på nyttårsaften:p eller julaften..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...