Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 http://www.budstikka.no/nyheter/tuva-7-far-en-presang-til-bursdagen-1.7940786 Hva synes dere??? 1. "På Vettre skole er regelen at alle barna på samme klassetrinn inviteres til bursdagsfeiring. Dermed kan gjestelisten komme opp i 50 elever. Til gjengjeld foregår feiringen i skolens gymsal. Og den er felles for alle barna som er født i samme måned. Dermed kan både barn og foreldre sette av en fast torsdag i måneden til å feire alle månedens bursdagsbarn." 2. "Da Vettre-eleven (...) fylte 7 år, fikk hun én presang fra alle de 56 elevene på samme klassetrinn: en bamse." ...synes det er koselig med bursdagsfeiring jeg, her tar de jo vekk hele den tradisjonelle barnebursdagsfeiringen. Ser poenget med kjøpepress osv, men syntes dette var litt voldsomt. At skolen bestemmer hvem som skal inviteres osv. Hvorfor kan man ikke bare ha en vanlig bursdag med for eksempel alle jentene i klassen. Anonymous poster hash: cab31...d17
It's all about me Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 De har jo fjernet alt det morsomme med barnebursdager. Mine elsker alle smågavene og ville aldri ha byttet til en større. I tillegg er det så stas og være midtpunkt helt alene for et par timer. Jada saml gjerne alle en fast torsdag i mnd for å markere bursdagene, men vanlig bursdagsfeiring skal mine ha uansett i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå