Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Tok det lang tid før du skjønte den? Jeg skjønner ikke bæret, prøver å finne word, lage snarveien på den der app-sida, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Finner internett og sånn, da... Finnes det noen veileder på pc'n? Fikk meg ny pc i dag i bursdagsgave hos mannen. På forskudd Anonymous poster hash: e9c14...8d4
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Før musepilen opp til høyre hjørne, det kommer opp valg der, øverst er "søk", trykk på den, så kan du søke på det du er ute etter, tror det er letteste metoden
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Ok, takk. Jeg har visst ikke word, bare wordpad.. Men er det noen snarveier eller sånt jeg burde vite om? Mannen har tatt oppstart av pc'n og sånt, så vet ikke om det var noe da den var slått på for første gang... hi Anonymous poster hash: e9c14...8d4
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Men er det noen måte å slå av touch-greiene på? For jeg har tydeligvis gjort det, skjermen funker ikke lenger.. Altså å trykke på Anonymous poster hash: e9c14...8d4
Barbarella og froskebarna Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 http://m.cnet.com/news/complete-guide-to-using-windows-8-roundup/57529213?ds=1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå