Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg iPhone 5 og finner ikke ut åssen jeg setter inn sim-kortet. Noen som kan forklare meg dette?



Anonymous poster hash: f7100...7cf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bruker den lille pinnen som ligger i esken til å åpne opp på høyre side av telefonen. Der skal du sette inn sim kortet. Du må ha nano sim kort, ikke micro el vanlig. Lykke til.

Skrevet

Du bruker den lille pinnen som ligger i esken til å åpne opp på høyre side av telefonen. Der skal du sette inn sim kortet. Du må ha nano sim kort, ikke micro el vanlig. Lykke til.

takk :) Fant den nå,men får ikke dyttet den helt inn. Må jeg dytte hardt? Eller skru?

 

 

Anonymous poster hash: f7100...7cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...