Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Jeg har kjøpt meg iPhone 5 og finner ikke ut åssen jeg setter inn sim-kortet. Noen som kan forklare meg dette? Anonymous poster hash: f7100...7cf
Snuppa09 Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Du bruker den lille pinnen som ligger i esken til å åpne opp på høyre side av telefonen. Der skal du sette inn sim kortet. Du må ha nano sim kort, ikke micro el vanlig. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Du bruker den lille pinnen som ligger i esken til å åpne opp på høyre side av telefonen. Der skal du sette inn sim kortet. Du må ha nano sim kort, ikke micro el vanlig. Lykke til. takk Fant den nå,men får ikke dyttet den helt inn. Må jeg dytte hardt? Eller skru? Anonymous poster hash: f7100...7cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå