Gå til innhold

Hormonell kanskje, men blir litt såret jeg...

Anbefalte innlegg

Gjest MamsMø
Skrevet

Jeg har da fire barn, der yngste ikke har samme far som de andre. Var på butikken (med yngste i vogna) i dag der jeg traff et par venner (de kjenner også fedrene).

Hun: - **** er jammen lik broren sin som baby!

Han: - Ja, men får håpe han ikke er altfor lik da. Siden broren er sååå lik pappaen sin. ..!

Hmmm... som sagt, mulig det er hormoner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en sær ting å si av ham. Veldig sært!

Anonymous poster hash: 507f0...db8
Skrevet

Ja her var det mye hormoner. Ser virkelig ikke hvorfor dette var noe å ta på vei for

Anonymous poster hash: 5f1f7...a36

Skrevet

Mystisk utsagn som han sikkert ikkje meinte noko med, og hormoner. Han bæsja på lokket ganske enkelt, synes du bør prøve å ikkje henge deg opp i det han sa. Han skulle nok helst sett at han sa noko anna.

Skrevet

Skjønner godt at du synes det var ubehagelig!

Jeg opplevde en gang at "eksen" til min mann mente at barnet vårt var sååå lik broren sin (som jeg har fra før). Det høres ikke ille ut sånn sett, men måten hun sa det på fikk meg til å tro at hun ville prøve å si at de muligens hadde samme far. (Altså at det ikke var mannen min sitt).

Men pappan til eldstemann er død, så ganske godt gjort om han også var far til minste...

Anonymous poster hash: fe61e...12d
Gjest MamsMø
Skrevet

Ja syns det vat en merkelig ting å si... men satser på det var en blemme ;-)

Skrevet

Skikkelig teit sagt. Og kommentaren over her - "Ja her var det mye hormoner. Ser virkelig ikke hvorfor dette var noe å ta på vei for " var like teit... Hun tar ikke på vei, hun ble litt såret!!! Og det er forståelig, for det var en korttenkt kommentar av ei venninne...

Anonymous poster hash: 12a18...d68
Gjest MamsMø
Skrevet

Skikkelig teit sagt. Og kommentaren over her - "Ja her var det mye hormoner. Ser virkelig ikke hvorfor dette var noe å ta på vei for " var like teit... Hun tar ikke på vei, hun ble litt såret!!! Og det er forståelig, for det var en korttenkt kommentar av ei venninne...

Anonymous poster hash: 12a18...d68

Takk :)

Og med tanke på at jeg er gift mef pappaen til minste så ble det ekstra merkelig....?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Dårlig, og slem spøk, rett og slett...

Skrevet

Veldig sosialt klønete, i beste fall et forsøk på humor... Vet ikke om jeg ville blitt såret selv, men synes ikke det er noe rart at du blir det, og heller ikke at man trenger å være hormonell for å bli såret...

Anonymous poster hash: 2dcb8...641

Gjest MamsMø
Skrevet

Godt å høre at jeg ikke overreagerte big time! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...