Gjest MamsMø Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Jeg har da fire barn, der yngste ikke har samme far som de andre. Var på butikken (med yngste i vogna) i dag der jeg traff et par venner (de kjenner også fedrene). Hun: - **** er jammen lik broren sin som baby! Han: - Ja, men får håpe han ikke er altfor lik da. Siden broren er sååå lik pappaen sin. ..! Hmmm... som sagt, mulig det er hormoner...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Det var en sær ting å si av ham. Veldig sært! Anonymous poster hash: 507f0...db8
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Ja her var det mye hormoner. Ser virkelig ikke hvorfor dette var noe å ta på vei for Anonymous poster hash: 5f1f7...a36
☆☆☆ Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Mystisk utsagn som han sikkert ikkje meinte noko med, og hormoner. Han bæsja på lokket ganske enkelt, synes du bør prøve å ikkje henge deg opp i det han sa. Han skulle nok helst sett at han sa noko anna.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Skjønner godt at du synes det var ubehagelig! Jeg opplevde en gang at "eksen" til min mann mente at barnet vårt var sååå lik broren sin (som jeg har fra før). Det høres ikke ille ut sånn sett, men måten hun sa det på fikk meg til å tro at hun ville prøve å si at de muligens hadde samme far. (Altså at det ikke var mannen min sitt). Men pappan til eldstemann er død, så ganske godt gjort om han også var far til minste... Anonymous poster hash: fe61e...12d
Gjest MamsMø Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Ja syns det vat en merkelig ting å si... men satser på det var en blemme ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Skikkelig teit sagt. Og kommentaren over her - "Ja her var det mye hormoner. Ser virkelig ikke hvorfor dette var noe å ta på vei for " var like teit... Hun tar ikke på vei, hun ble litt såret!!! Og det er forståelig, for det var en korttenkt kommentar av ei venninne... Anonymous poster hash: 12a18...d68
Gjest MamsMø Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Skikkelig teit sagt. Og kommentaren over her - "Ja her var det mye hormoner. Ser virkelig ikke hvorfor dette var noe å ta på vei for " var like teit... Hun tar ikke på vei, hun ble litt såret!!! Og det er forståelig, for det var en korttenkt kommentar av ei venninne... Anonymous poster hash: 12a18...d68 Takk Og med tanke på at jeg er gift mef pappaen til minste så ble det ekstra merkelig....?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 Dårlig, og slem spøk, rett og slett...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #10 Skrevet 17. juni 2013 Veldig sosialt klønete, i beste fall et forsøk på humor... Vet ikke om jeg ville blitt såret selv, men synes ikke det er noe rart at du blir det, og heller ikke at man trenger å være hormonell for å bli såret... Anonymous poster hash: 2dcb8...641
Gjest MamsMø Skrevet 18. juni 2013 #11 Skrevet 18. juni 2013 Godt å høre at jeg ikke overreagerte big time! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå