Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Ref: tråden om utdanning og lønn.. Dere som tjener 800 000 - 900 000 kr i året, eller mer.. Hvordan har dere fått så høy lønn? Hvor høy lønn startet dere på da dere begynte å jobbe og hvor mye stiger dere i lønn i året, eller ved jobbskifte? Anonymous poster hash: c89e7...e6d
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Startet med 275.000 for 13 år siden. Nå 900.000 + bonus. Det største lønnsøkningene har jeg fått ved bytte av arbeidsplass (tre ganger) og når jeg bytt til stillinger med mer ansvar. Begynte på denne arbeidsplassen for 7 år siden (fikk da 600.000 + bonus) og har bytt stilling tre ganger internt. Ved å hele tiden ta på meg ekstra ansvar har jeg vist ledelsen at jeg er redo for nye arbeidsoppgaver og jeg har flere ganger blitt tilbudt stillinger som jeg ikke tenkt på å søke. Så må vel si at jeg har fått så høy lønn ved å vise hva jeg kan og tørre å si ja til utmaninger. Anonymous poster hash: 8422a...2e5
Juks Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Etter endt utdannelse begynte jeg med 350.000.- for 15 år siden. Ved å bytte jobb har jeg økt i lønn og også ved å kreve lik lønn. De siste 4 årene har jeg skiftet jobb to ganger og lønn har økt 200.000.- med å bytte . Lønn har økt i takt med større ansvar. Jobber ikke med det jeg ble utdannet som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå