Gå til innhold

Arver 100.000

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er livredd for at pengene skal gå til bare tull. Så jeg tenker vi hiver pengene inn på lånet.

Men jeg har veldig lyst å fikse på terrassen. Skifte terrassebord, for de vi har nå ser ikke ut.... er det ok? Er såå redd for at pengene bare forsvinner og sløses vekk..

Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: f2fd0...1d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært meg hadde jeg satt det inn på lånet. Men om jeg trengte en ny terrasse hadde jeg invistert i det først og satt resten på lånet.

Anonymous poster hash: 8ebbe...fd6
Skrevet

Investert... Herregud...

Anonymous poster hash: 8ebbe...fd6
Skrevet

Tja, det kommer litt an på.

Fikser dere lånet greit slik situasjonen er i dag? Hvis så, ville jeg ha brukt iallfall en del av pengene til å oppgradere rundt dere, fått gjort unna slike ting som koster, men som man sjelden tar seg råd til (for eksempel skifte terrassebord). Det er helt sikkert en del ting dere kunne ønske å få gjort noe med, men som dere ikke tar dere opp ekstra lån til - DETTE ville jeg ha brukt pengene, eller iallfall noe av dem, til.

Slik jeg tenker, forsvinner 100.000 fort i det store "sluket" (til tross for at lånet synker), og personlig ville jeg faktisk heller ha benyttet sjansen til å få gjort noe med alle de tingene som irriterer i hverdagen, men som vi ikke tar oss råd til å få gjort noe med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...