Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Baby er snart 3 mnd og jeg spiser masse. Samtidig er jeg veldig kvalm og skyr enkelte matvarer. Drikker ca 2 liter vann med smak/juice/biolamelk og spiser som en hest. Flere med erfaringer, og når går det over???? Anonymous poster hash: dc2f2...402
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Synes 2 liter hørtes lite ut når du ammer. Husker da jeg ammet at jeg hadde en 1,5 liter vannflaske ved sengen som forsvant i løpet av en natt. Det viktigste er nok væske. Anonymous poster hash: 9a4a2...85e
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Synes 2 liter hørtes lite ut når du ammer. Husker da jeg ammet at jeg hadde en 1,5 liter vannflaske ved sengen som forsvant i løpet av en natt. Det viktigste er nok væske. Anonymous poster hash: 9a4a2...85e Orker ikke drikke så mye mer egentlig... Men det jeg drikker er mettende. Og ja, kaffe latte går det også i på morgenen. HI Anonymous poster hash: dc2f2...402
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå