Gå til innhold

Dere som har hatt svangerskapsforgiftning/HELLP, spørsmål til dere:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smertene under ribbeina (levra eller hva det er) kjennes det ut som sting/hold i starten?

Jeg har vondt under høyre ribbein, og det føles ut som stikk slik som sting, konstante sting. Er i uke 36 og har høyt blodtrykk. 

Anonymous poster hash: 5a5bd...13d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du heller skal ringe på føden, fremfor å bruke tid på å spørre på Dib. 

God bedring.  :)

Anonymous poster hash: 60ee2...114
Skrevet

Jeg har hatt svangerskapsforgiftning med begge mine. Fikk aldri opplyst at det å ha stikkinger i brystet var noe jeg skulle være obs på. Jeg tror ikke det er noe farlig, men jeg er heller ingen lege:-) Ring føden hvis du er bekymret.

Skrevet

Jeg kjente det mer som en brennende smerte... Altså følte at jeg var veldig varm og øm der. Men det kan kanskje være individuelt? Det utviklet seg veldig fort hos meg, så ville kontaktet føden om det er noen tvil...

Anonymous poster hash: 92b87...28c
Skrevet

Okei, brennende smerte ja. Da håper jeg at det ikke er det det er. Kanskje jeg bare rett og slett har sting/hold :)

HI

Anonymous poster hash: 5a5bd...13d
Skrevet

Jeg er uke 34 og har hatt vondt der i snart 2 mnd. Både stikkende og brennende smerter i varierende grad. Legen sa at så lenge bt og urin er i orden var det ingenting å bekymre seg for. Jeg hadde svangerskapsforgiftning med forrige så de følger ekstra med denne gangen.

Gjest thricane
Skrevet

Jeg hadde hellp. Magesmertene startet med at det kjentes ut som om noen klemte på noe inne i magen. Smertene ble mer og mer intense, krabbet rundt på alle fire og kastet opp. Er du i tvil så ringer du føden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...