Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Dele erfaringer? Anonymous poster hash: f90da...7f7
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Spørs hva du mener med åpent. Vi har ikke andre kjærester, eller andre som vi gjør typiske kjæresteting sammen med. Men vi har sex med andre når vi ønsker. Vi har endel tre- og firkanter her hjemme, og vi drar ofte på swingersklubb som VIP room i Oslo.Det hender mannen eller jeg deltar i trekant alene med et annet par, mens den andre parten er hjemme med ungene. Senest i helgen var jeg med et felles vennepar.Jeg har også et "forhold" til en god venninne. Det er som et helt vanlig venninneforhold der vi finner på ting sammen, og vi har barn på samme alder og tilbringer derfor mye tid med hverandre. Når vi har lyst har vi sex. Hun er for tiden singel, så jeg sover ofte hos henne. Jeg er glad i henne, men vi kunne aldri blitt sammen selv om jeg ikke hadde en mann. Dette har vi gjort siden leeenge før jeg møtte min mann, og det har egentlig aldri vært noe tema. Jeg trives svært godt med ordningen vår. Jeg elsker mannen min og håper å bli gammel med han. vi har et knallbra sexliv når vi er alene, men det gir en spesiell stemning å vite at vi er flere. For meg har ikke sex så mye med kjærlighet å gjøre. Vi koser mye og er veldig oppmerksomme med hverandre ellers, men når jeg er kåt vil jeg ha knulling og ikke kos. Anonymous poster hash: aaf7d...043
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Vi har det også sånn som hun over sier. Jeg kunne ikke tenke meg noe annet Anonymous poster hash: b83ce...a97
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Spør Aksel og Tone... Anonymous poster hash: c3643...b31
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Hvorfor er det æsj? hilsen #2 Anonymous poster hash: aaf7d...043
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Sinnsykt misunnelig!!! Anonymous poster hash: e8a35...c7b
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Takk for utfyllende svar. Hvordan kom dere frem til en slik løsning? Anonymous poster hash: f90da...7f7
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 Hvorfor er det æsj? hilsen #2 Anonymous poster hash: aaf7d...043 Blir litt som apekatter for min del Primitivt liksom. Har også til gode å oppleve at dette fungerer for folk i lengden. Anonymous poster hash: 55b7d...382
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #10 Skrevet 17. juni 2013 #2 her:Tja, vi har levd slik i 13 år nå, og samlivet er bedre enn noen gang!Jeg husker ikke helt hvordan vi kom frem til denne løsningen egentlig. Da jeg traff mannen min visste han at jeg også hadde denne venninnen og at vi lekte endel. Vi snakket mye om det, og han synes det var ok. Han har dog aldri vært med meg og henne. Det er jeg som hele tiden har hatt ønske om å utvikle det vidre, og han har fulgt etter. I starten trodde han nok at jeg prøvde å teste han, men etterhvert forstod han at det bare hadde med moro og glede å gjøre. Vi blir aldri sjalu, og vi elsker å se hverandre nyte. Det er nok mye av grunnen til at det fungerer! Anonymous poster hash: aaf7d...043
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #11 Skrevet 17. juni 2013 Jeg vet ikke helt hva du spør om, men jeg er elskerinnen til en mann. Han jobber i min by, men bor med kone og barn i en annen by noen timer herfra. Og de har en slags ordning om at så lenge han er i denne byen, kan han gjøre som han vil, og det samme gjelder henne på andre premisser. Altså hun kan være "utro" ved gitte anledninger.. Dette fungerer jo greit for alle parter, iallefall helt til han og jeg begynte å utvikle følelser for hverandre..Så nå vet vi ikke hva vi skal gjøre :/ Anonymous poster hash: 64166...e37
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #12 Skrevet 17. juni 2013 Jeg vet ikke helt hva du spør om, men jeg er elskerinnen til en mann. Han jobber i min by, men bor med kone og barn i en annen by noen timer herfra. Og de har en slags ordning om at så lenge han er i denne byen, kan han gjøre som han vil, og det samme gjelder henne på andre premisser. Altså hun kan være "utro" ved gitte anledninger.. Dette fungerer jo greit for alle parter, iallefall helt til han og jeg begynte å utvikle følelser for hverandre..Så nå vet vi ikke hva vi skal gjøre :/ Anonymous poster hash: 64166...e37 Oj, det hørtes ikkebra ut:/ Er du i forhold selv? Anonymous poster hash: f90da...7f7
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #13 Skrevet 17. juni 2013 Jeg vet ikke helt hva du spør om, men jeg er elskerinnen til en mann. Han jobber i min by, men bor med kone og barn i en annen by noen timer herfra. Og de har en slags ordning om at så lenge han er i denne byen, kan han gjøre som han vil, og det samme gjelder henne på andre premisser. Altså hun kan være "utro" ved gitte anledninger.. Dette fungerer jo greit for alle parter, iallefall helt til han og jeg begynte å utvikle følelser for hverandre..Så nå vet vi ikke hva vi skal gjøre :/ Anonymous poster hash: 64166...e37 Oj, det hørtes ikkebra ut:/ Er du i forhold selv? Anonymous poster hash: f90da...7f7 Nei, dette er ikke helt bra..Jeg er singel selv, og har liksom tenkt å være det lenge. Det var det som var så "genialt" med denne ordningen Anonymous poster hash: 64166...e37
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #14 Skrevet 17. juni 2013 Jeg vet ikke helt hva du spør om, men jeg er elskerinnen til en mann. Han jobber i min by, men bor med kone og barn i en annen by noen timer herfra. Og de har en slags ordning om at så lenge han er i denne byen, kan han gjøre som han vil, og det samme gjelder henne på andre premisser. Altså hun kan være "utro" ved gitte anledninger.. Dette fungerer jo greit for alle parter, iallefall helt til han og jeg begynte å utvikle følelser for hverandre..Så nå vet vi ikke hva vi skal gjøre :/ Anonymous poster hash: 64166...e37 Oj, det hørtes ikkebra ut:/Er du i forhold selv?Anonymous poster hash: f90da...7f7 Nei, dette er ikke helt bra..Jeg er singel selv, og har liksom tenkt å være det lenge. Det var det som var så "genialt" med denne ordningen Anonymous poster hash: 64166...e37 Ser den Anonymous poster hash: f90da...7f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå