Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Jeg bestilte ett sett, og de så ut til å fungere, og kjøpte deretter til alle barna. Så praktisk! Men nå, etter bare en- to uker ser nesten alle til å falle av klærne. Flere som opplever dette? Har bestilt på Askeladden.
Gjest Skofantomet Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Nei du må ikke si det nå når jeg nettopp har klistret på de lappene på alle klærne
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2013 Syntes de første holdt, men har sendt klage, får høre hva de sier... Håper du er heldigere!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Ja og jeg klagde. Kom ingen vei pga feil bruk. Lappene må festes på merkelappene eller vaskelappene på klærne. Kan ikke brukes på sokker eller feks i nakken på nameit bodyer uten lapp i nakken. Anonymous poster hash: e9e42...920
GeeGee Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Ånei, jeg har også bestilt strykefrie navnelapper på Askeladdden! Noen som har prøvd å feste på vaskelappen, da, fungerer det?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Jeg synes ikke de fungerer bra nok til at jeg gidder bruke dem lenger. Bruker klisterlapper til harde ting, strykelapper til alt annet. Ble mer arbeid enn det var verdt å drive og sjekke om lappene hang på fremdeles, plukke lapper ut av vaskemaskinen osv. Anonymous poster hash: 1eac2...aca
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Er det ikke bedre og mindre stress å bare skrive navnet med merkepenn? Anonymous poster hash: 3c1a0...936
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Er det ingen som bruker sylapper lenger? Noen som vet hvor man får tak i det? Jeg hadde det da jeg var liten og ifølge mamma er det genialt, men nå finner jeg bare stryke og klistrelapper... Anonymous poster hash: ae6a0...194
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 Www.sabo.no har både sylapper å merkepenner jeg har merkepennene å di er geniale pluss di falmer ikke av Anonymous poster hash: a12a9...b89
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #10 Skrevet 17. juni 2013 Er det ingen som bruker sylapper lenger? Noen som vet hvor man får tak i det? Jeg hadde det da jeg var liten og ifølge mamma er det genialt, men nå finner jeg bare stryke og klistrelapper... Anonymous poster hash: ae6a0...194 Sabo har. Kan eft feste de vevde lappene med taggit Anonymous poster hash: e9e42...920
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #11 Skrevet 17. juni 2013 Ånei, jeg har også bestilt strykefrie navnelapper på Askeladdden! Noen som har prøvd å feste på vaskelappen, da, fungerer det? Ja de virker helt fint og sitter på vask etter vask hvis du setter de på merkelappen/størrelselappen. Anonymous poster hash: e9e42...920
Pesta Skrevet 17. juni 2013 #12 Skrevet 17. juni 2013 Jeg opplever det samme, og jeg har festet alle lappene på merke-/vaskelappene.. Holder 1-2 vask ca, irriterende! Så må nok finne meg i å kjøpe strykelapper heretter..
Mammatil1prins Skrevet 17. juni 2013 #13 Skrevet 17. juni 2013 Jeg bruker de strykefrie på merkelapper og der henger de godt.
MammaMø84 Skrevet 17. juni 2013 #14 Skrevet 17. juni 2013 Eg bruke tøy stempel eller merkepenn alt for å slippe stryke merkene
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #15 Skrevet 17. juni 2013 Jeg bruker kun klistrelapper, og har ennå ikke opplevd at de har falt av. Anonymous poster hash: 45ead...087
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #16 Skrevet 17. juni 2013 Jeg synes de fungerer helt fint. Og så kan de pilles av når klærne skal brukes av nestemann. Anonymous poster hash: bec3c...9e9
Løvinna30 Skrevet 17. juni 2013 #17 Skrevet 17. juni 2013 Jeg bruker strykefrie navnlapper, syns det er så fint at man kan ha farge på de. Men nei, de faller ikke av. Jeg fester de på merkelappen, ol, da sitter de godt.Har faktisk klistret noen på sokker, og de sitter enda, selv etter noen vask på 60 grader og tørketrommel (!) klemte hardt på da jeg festet de på sokkene .- jeg vet lappene kan falle av da man setter de på selve klesplagget. - de bør festes på lappen. Er ikke lappen i nakken er den på siden lenger ned mot magen :-)Plagget sjekkes godt om det er navnet, og ofte blir merke/vaskelappene sjekket først i barnehagen. Liker strykfrielappene veldig godt :-)
GeeGee Skrevet 17. juni 2013 #18 Skrevet 17. juni 2013 Jeg bruker strykefrie navnlapper, syns det er så fint at man kan ha farge på de. Men nei, de faller ikke av. Jeg fester de på merkelappen, ol, da sitter de godt. Har faktisk klistret noen på sokker, og de sitter enda, selv etter noen vask på 60 grader og tørketrommel (!) klemte hardt på da jeg festet de på sokkene .- jeg vet lappene kan falle av da man setter de på selve klesplagget. - de bør festes på lappen. Er ikke lappen i nakken er den på siden lenger ned mot magen :-) Plagget sjekkes godt om det er navnet, og ofte blir merke/vaskelappene sjekket først i barnehagen. Liker strykfrielappene veldig godt :-) Godt å høre :-)
Bondejenta Skrevet 17. juni 2013 #19 Skrevet 17. juni 2013 Erfarer at merkelappane set godt på vaskelappane t.d, men ikkje direkte på stoffet. Då dett dei av i vask. Litt skuffa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå