Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 At bruden IKKE ønsker noe utdrikningslag overhode? Jeg skal gifte meg neste vår og ønsker ingen utdrikningslag what so ever. Lurer på hvordan forloveren kommer til å ta det... Anonymous poster hash: 2d616...896
Marsipanmor Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Jeg hadde tenkt at det var litt deilig å slippe alt styret, men hadde nok hatt veldig lyst å ta deg med på noe helt spesielt bare oss to.. Enten det var en koselig middag eller noen timer på spa
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Jeg hadde tenkt at det var litt deilig å slippe alt styret, men hadde nok hatt veldig lyst å ta deg med på noe helt spesielt bare oss to.. Enten det var en koselig middag eller noen timer på spa Er ikke så interessert i spa og kommer til å ha en baby under året på det tidspunktet, så orker ikke styret med barnevakt, skriking og greier. Jeg vil liksom bare ha bryllupet jeg... Ikke har jeg noen nære venninner, så forloveren er en perifer venninne som jeg ikke bruker å gå og spise middag med :S HI Anonymous poster hash: 2d616...896
valkyrien Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Jeg hadde vært hoppende glad Hadde ikke utdrikningslag selv heller, og blir oftest flau på folks vegne når jeg ser alt de kommende brudene blir utsatt for.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Jeg hadde vært hoppende glad Hadde ikke utdrikningslag selv heller, og blir oftest flau på folks vegne når jeg ser alt de kommende brudene blir utsatt for. Jeg forstår ikke poenget med det. Man skal drites ut offentlig og synes det er moro. Synes ikke venner skal mobbe/drite ut sin gode venninne. Mannfolk her i området bruker å ha helt annerledes utdrikningslag, nemlig sitte på hytta og drikke. Der ingen blir utsatt for mobbing eller noe annet ubehagelig. HI Anonymous poster hash: 2d616...896
Love my kidz Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Altså, jeg tenker at denne venninnen bare blir glad for å slippe å arrangere utdrikningslag jeg. Tror ikke hun vil reagere noe veldig, særlig siden du sier hun bare er en perifer venninne
valkyrien Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Jeg hadde vært hoppende glad Hadde ikke utdrikningslag selv heller, og blir oftest flau på folks vegne når jeg ser alt de kommende brudene blir utsatt for. Jeg forstår ikke poenget med det. Man skal drites ut offentlig og synes det er moro. Synes ikke venner skal mobbe/drite ut sin gode venninne. Mannfolk her i området bruker å ha helt annerledes utdrikningslag, nemlig sitte på hytta og drikke. Der ingen blir utsatt for mobbing eller noe annet ubehagelig. HI Anonymous poster hash: 2d616...896 Det var ei som fikk det for seg at hun ville lage utdrikningslag for meg etter at vi giftet oss, siden vi giftet oss "hemmelig". Forrige som ble utsatt for hennes planer ble kledd opp som en kylling og dratt rundt i byen... Ga klar beskjed om at hvis hun kom hit med noe sånt så ville jeg henta hagla Gubben skal i utdrikningslag i juli, de skal på tur til Tyskland, blant annet på et par museer. De vet at kommende brudgom har lyst til å dra dit, så derfor gjør de det sånn. Mye bedre løsning
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Jeg ville på ingen måte ha noe utdrikkningslag. Måtte gå noen runder med min dypt skuffede forlover før hun virkelig forstod at det var det jeg mente.Men hun eeeelsker sånne ting da og hadde nok sett vrldig frem til å arrangere et skikkelig utdritingsparty... der er ikke jeg. Anonymous poster hash: 62527...768
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 Jeg hadde ikke utdikkingslag , vi samlet en jentegjeng hjemm og hadde oss en fest. Helt uten overraskelser og pinlige sjanser Kjempekoselig kveld hvor jeg drakk meg ut en gang for alle:) Anonymous poster hash: f7bd0...fc5
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #10 Skrevet 17. juni 2013 Ikke ALLE utdrikningslag er slik du beskriver. Høres ut som du har bestemt deg for at sånn er det, basta. Vi er en venninnegjeng som alle hater slike "utdritningslag", kunne ikke falle oss inn å utsette gode venner for noe sånt. Vi har arrangert gode frokoster, spa, rebuser, klatring, lage musikkvideo, tapas og god gammeldags fest. Kjempemorsomt og ikke pinlig for noen. Anonymous poster hash: 66141...862
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #11 Skrevet 17. juni 2013 Trodde ikke det var så vanlig at voksne folk hadde utdrikningslag jeg. Jeg vet ihvertfall kun om en som har hatt det og hun var 22 da hun giftet seg. Jeg hadde blitt glad for å slippe å arrangere det. Anonymous poster hash: 8aac6...358
Marsipanmor Skrevet 17. juni 2013 #12 Skrevet 17. juni 2013 Jeg hadde tenkt at det var litt deilig å slippe alt styret, men hadde nok hatt veldig lyst å ta deg med på noe helt spesielt bare oss to.. Enten det var en koselig middag eller noen timer på spa Er ikke så interessert i spa og kommer til å ha en baby under året på det tidspunktet, så orker ikke styret med barnevakt, skriking og greier. Jeg vil liksom bare ha bryllupet jeg... Ikke har jeg noen nære venninner, så forloveren er en perifer venninne som jeg ikke bruker å gå og spise middag med :S HI Anonymous poster hash: 2d616...896 synes du ikke det er litt koselig å bli satt pris på en gang? Hver sin smak.. hvis du forteller henne at du ikke ønsker, så respekterer hun nok det..
Mor di! Skrevet 17. juni 2013 #13 Skrevet 17. juni 2013 Som forlover hadde jeg blitt veldig glad, hater å arrangere slike ting. Men hadde kanskje spurt om vi kunne ha arrangert en jentefest eller noe!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #14 Skrevet 17. juni 2013 Ikke ALLE utdrikningslag er slik du beskriver. Høres ut som du har bestemt deg for at sånn er det, basta. Vi er en venninnegjeng som alle hater slike "utdritningslag", kunne ikke falle oss inn å utsette gode venner for noe sånt. Vi har arrangert gode frokoster, spa, rebuser, klatring, lage musikkvideo, tapas og god gammeldags fest. Kjempemorsomt og ikke pinlig for noen. Anonymous poster hash: 66141...862 Blir det fest s¨å er det alltid drikkepress, og jeg ønsker ikke å drikke alkohol. Ingen nære venninner å ha jentefest med, har vært på sånt før og da ender jeg opp med å stå alene mens alle prater med hverandre. Er ganske nyinnflyttet HI Anonymous poster hash: 2d616...896
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #15 Skrevet 17. juni 2013 Hvis det er ditt ønske hadde jeg selvfølgelig respektert det. Jeg har ei venninne som sa til meg at hun ikke ønsket et utdrikkingslag. Det ble brått bestemt at de skulle gifte seg, det hele ble planlagt på 5 uker. Jeg fikk beskjed fra bruden at hun ikke ønsket utdrikkingslag. Ok tenkte jeg, det er helt greit for meg. Litt kjipt når jeg fikk melding av hennes svigerinne 2 uker før bryllupet, hvor hun spurte om det ble noe utdrikkingslag. Til henne hadde bruden fortalt at hun ombestemte seg å ville ha utdrikkingslag likevel, siden hennes kommende mann skulle ha det. 2 uker før!!! Så hvis du skulle ombestemme deg, si ifra i god tid da hvertfall;o) Anonymous poster hash: c3461...bcc
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #16 Skrevet 17. juni 2013 Jeg hadde vært hoppende glad Hadde ikke utdrikningslag selv heller, og blir oftest flau på folks vegne når jeg ser alt de kommende brudene blir utsatt for. Jeg forstår ikke poenget med det. Man skal drites ut offentlig og synes det er moro. Synes ikke venner skal mobbe/drite ut sin gode venninne. Mannfolk her i området bruker å ha helt annerledes utdrikningslag, nemlig sitte på hytta og drikke. Der ingen blir utsatt for mobbing eller noe annet ubehagelig. HI Anonymous poster hash: 2d616...896 Nå er det jo ikke alle utdrikningslag som er sånn. De færreste, etter mine erfaringer. Jeg har vært i mer enn ti utdrikningslag, men ingen av dem har inneholdt noen utdriting av bruden. Det har vært morsomme aktiviteter sammen med venninner, og koselige middager uten de helt store alkoholmengdene. Tror det er få som fremdeles holder på de "gammeldagse" utdrikningslagene. Anonymous poster hash: 7b943...376
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #17 Skrevet 17. juni 2013 Jeg har vært i 5 utdrikningslag og alle har vært veldig koselige. Det ene var en båttur med vin, reker, mimring fra barnskolen, mye latter og bare koselig. Avsluttet på hytta hos hun ene venninnen. Det andre var spatur og middag hjemme hos forloveren. Veldig hyggelig. De to neste var hytteturer. En helg helg med jentegjengen. Skiturer, bål i hytteveggen, litt vin på kveldene, kortspill og utrolig trivelig. Det siste var en hel dag hjemme hos forloveren. Champagnefrokost, volleyballkamp, lunsj og middag. Vining utover kvelden i hagen hennes. Jeg er veldig fornøyd med de utdrikningslagene jeg har vært i. Ikke så mye hæla i taket, men utrolig koselig Anonymous poster hash: 72b9d...f82
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #18 Skrevet 17. juni 2013 Jeg hadde vært hoppende glad Hadde ikke utdrikningslag selv heller, og blir oftest flau på folks vegne når jeg ser alt de kommende brudene blir utsatt for. Jeg forstår ikke poenget med det. Man skal drites ut offentlig og synes det er moro. Synes ikke venner skal mobbe/drite ut sin gode venninne. Mannfolk her i området bruker å ha helt annerledes utdrikningslag, nemlig sitte på hytta og drikke. Der ingen blir utsatt for mobbing eller noe annet ubehagelig. HI Anonymous poster hash: 2d616...896 Nå er det jo ikke alle utdrikningslag som er sånn. De færreste, etter mine erfaringer. Jeg har vært i mer enn ti utdrikningslag, men ingen av dem har inneholdt noen utdriting av bruden. Det har vært morsomme aktiviteter sammen med venninner, og koselige middager uten de helt store alkoholmengdene. Tror det er få som fremdeles holder på de "gammeldagse" utdrikningslagene. Anonymous poster hash: 7b943...376 I min omgangskrets er det slik. Og enkelte av venninner sa at de gleedet seg til utdrikningslaget, for da SKAL jeg drikke. Er redd for at hele kvelden da vil dreie seg om mas om at jeg må drikke, og det gidder jeg ikke. Anonymous poster hash: 2d616...896
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #19 Skrevet 17. juni 2013 Jeg har faktisk ikke vært i et eneste utdrikkingslag hvor bruden har blitt driti ut...... Anonymous poster hash: f7c6f...a8c
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #20 Skrevet 17. juni 2013 Jeg hadde vært hoppende glad Hadde ikke utdrikningslag selv heller, og blir oftest flau på folks vegne når jeg ser alt de kommende brudene blir utsatt for. Jeg forstår ikke poenget med det. Man skal drites ut offentlig og synes det er moro. Synes ikke venner skal mobbe/drite ut sin gode venninne. Mannfolk her i området bruker å ha helt annerledes utdrikningslag, nemlig sitte på hytta og drikke. Der ingen blir utsatt for mobbing eller noe annet ubehagelig. HI Anonymous poster hash: 2d616...896 Nå er det jo ikke alle utdrikningslag som er sånn. De færreste, etter mine erfaringer. Jeg har vært i mer enn ti utdrikningslag, men ingen av dem har inneholdt noen utdriting av bruden. Det har vært morsomme aktiviteter sammen med venninner, og koselige middager uten de helt store alkoholmengdene. Tror det er få som fremdeles holder på de "gammeldagse" utdrikningslagene. Anonymous poster hash: 7b943...376 I min omgangskrets er det slik. Og enkelte av venninner sa at de gleedet seg til utdrikningslaget, for da SKAL jeg drikke. Er redd for at hele kvelden da vil dreie seg om mas om at jeg må drikke, og det gidder jeg ikke. Anonymous poster hash: 2d616...896 Ta styringa selv Si klart fra at du IKKE ønsker utdrikningslag, men at du ønsker å kompensere med en liten aften hjemme hos deg. Si at du stiller med mat OG drikke. Lag noe god mat og ha alkoholfritt til. Kanskje litt dårlig gjort, men da får du en aften som du ønsker og du slipper alkohol. #17 Anonymous poster hash: 72b9d...f82
Caprica Skrevet 17. juni 2013 #21 Skrevet 17. juni 2013 Jeg ga klar beskjed om at jeg ikke ville ha noe utdritingslag og det ble respektert :-) Hadde en veldig hyggelig helg (over flere dager ja) med bare morsomme ting og hygge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå