Gå til innhold

Tips mot statisk/frizzy hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har utrolig statisk/frizzy hår, det står til alle kanter når beg har det løst...! Vasker det ikke spesielt mye, kanskje ca annenhver-tredjehver dag med shampo. Har hørt mange anbefaler olje til håret, noen tips til merke på olje? (Gjerne noe som tåler rettetang/varme, da det hender jeg bruker dette) Eller andre ting enn olje? Tar imot tips med STOOOR takk :)

Anonymous poster hash: ad1dd...fd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maroccon oil fås kjøpt hos alle frisører. Det jeg gjør er bare å ta bitelitt babyolje og gnir det mellom håndflatene og i håret. Viktig å ikke bruke for mye. Da blir det bare fett og ekkelt.

Anonymous poster hash: 5d08d...e34
Skrevet

Jeg bruker orifluido og er fornøyd med den. Bruker også serum med antifrizz. Blander de to sammen før jeg tar det i vått hår

Skrevet

Mythic oil fra Loreal er god. Drøy og lukter ikke ekkelt som mange oljer gjør.

Anonymous poster hash: 8b45e...226
Skrevet

Balsam er til i denne verden for å unngå statisk hår.

Skrevet

Bruker du ikke balsam?? Olje eller hårkrem funker fint her. Og aldri gre håret etter at det er vasket.

Anonymous poster hash: 604f9...b22

Skrevet

Evt after party fra bed head det er som en fugtihetskrem til håret

Skrevet

Takk for tips! Skal sjekke ut :)

Bruker alltid balsam etter jeg har vaska med shampo, men det hjelper ikke stort ifht statisiteten. Og børte håret MÅ jeg både før og etter vask, da håret mitt har en god del fall og til tider korketrekker, og floker seg veldig fort. Håret ser veldig "rotete" ut om jeg ikke børster det etter vask.

Igjen takk for tips! Tar gjerne imot flere :)

HI

Skrevet

Jeg har hatt det samme problemet...helt til jeg begynte å bruke Define Shampo/Balsam med argain/morrocain oil i (hvit flaske med gullskrift som du får kjøpt i vanlige matbutikker). Jeg har prøvd mye forskjellig, men dette er det eneste som har hjulpet. Anbefaler deg å prøve.

Anonymous poster hash: c7bcd...20f
Skrevet

Tusen takk for tips! Da skal jeg prøve det før jeg går til innkjøp av noen dyre greier! :)

HI

Skrevet

Bruker Frizz Ease produktene, de selges overalt til en grei pris (Vita, Cubus osv).

Jeg har krøllete hår og bruker derfor produktene for krøller, jeg børster aldri håret for da står det jo til alle kanter, men bruker en grovtannet kam.

Jeg har litt hårskum i håret når det er vått, det blir ikke stivt og heller ikke statisk :) Veldig fornøyd med det skummet.

http://www.johnfrieda.com/en-US/ProductDetail/Hair-Care/Frizz-Ease/Take-Charge-Curl-Boosting-Mousse

Anonymous poster hash: bacc7...9f8
Skrevet

Jeg fikk veldig statisk hår ved en Lorealfarge.. farger du håret?

Anonymous poster hash: 6419a...79a
Skrevet

Takk, da skal jeg se om jeg får tak i noe Frizz Ease-saker også :)

Nei, farger ikke håret, så er nok ikke det heller, men takk for tips - aldri greit å vite ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...