Gå til innhold

Hvitevarer ikea, anbefalinger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe kjøkken med integrerte hvitevarer. Har egentlig funnet det meste utenom oppvaskmaskin, det var så mange å velge mellom, og ingen av de kunne man jo se inni.... Så trenger tips. Ellers tips til andre hvitevarer du er fornøyd/ikke fornøyd med. Gjerne ventilator også. Kjøleskap skal jeg kjøpe utenom.

 

Andre ikea-tips mottas også med takk.



Anonymous poster hash: 57fc5...b08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt oppvaskmaskin, platetopp med induksjon, komfyr fra IKEA. Hatet/hater alle tre og skal aldri ha hvitevarer fra IKEA igjen.

 

Oppvaskmaskinen vasket dårlig og røk fort.

Komfyren var det bare tull med og måtte ha 100-og-ørten servicer før jeg tilslutt krevde ny. den er grei, men skikkelig irriterende knotete laget.

Platetoppen er helt OK, men tregere enn andre jeg har hatt til å regulere varmen nedover. Dette er stor irritasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misfornøyd med ikea ventilator, den bråker

Misfornøyd med ikea stekeovn, den bråker

Misfornøyd med ikea oppvaskemaskin, den ervelendig

Misfornøyd med ikea kjøleskap, det er elendig

 

Anonymous poster hash: 6bfd3...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... ingen gode svar å få, altså.. Eller, dvs det hjelper meg lite da økonimien vår pr nå krever at vi bestiller fullt kjøkken med hvitevarer fra ikea... Jeg har hørt mye dritt før, ja, men jeg håper jo at det er noen som er fornøyd..?  hi



Anonymous poster hash: 57fc5...b08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte kjøkken på ikea forrige uke, og etter anbefalinger styrte vi unna alt av hvitevarer. Fikk ganske god pris på hvitevarer på lefdal! Verdt å sjekke! De selger jo utstillingsmodeller og div til lavere pris..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt kjøkken med kvitevarer fra IKEA der me budde før. Synes både komfyr, kjøleskap og oppvaskmaskin var heilt ok :)

 

Anonymous poster hash: 7a224...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nytt ikeakjøkken med alt av integrerte hvitevarer for seks år siden og har overhodet ikke hatt noen problemer med dem. Så i det store og det hele er jeg strålende fornøyd :-)  Husker ikke helt merkene vi har og de er vel sikkert ikke i sortimentet lenger heller.



Anonymous poster hash: cfc01...5a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, godt med noen positive ord, ihvertfall... Vi har ikke lefdal her, og heller ingen andre elektrosjapper i umiddelbar nærhet, så når vi først skulle kjøpe ikea-kjøkken, tenkte jeg det var greit å kjøpe hvitevarer med... Så investerer vi i nytt kjøkken når ungene er blitt større....

 

Jeg ser å hvitevarene på ikea.no og ser ikke hvilket merke de ulike hvitevarene har.. Er det ikke noe merke, bare ikeas egne? Vet de har whirlpool og electrolux, men finner ikke ut hva som er hva.. Eller er det jeg som er dum her? hi



Anonymous poster hash: 57fc5...b08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å få gode priser andre plasser vis du reiser flere plasser å har med pris forslag fra forrige plass så er det stor sansynlighet å få billigere hvitevarer som er betre enn ikea sine, foreldrene mine hadde ikea kjøkken med hvitevarer å det røyk å gikk i stykker hele tiden men i løpet av 5 år er det jo garanti på det likt som alt annet så di fikk nytt når noe gikk i stykker :)

 

Anonymous poster hash: c846a...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg nå at du skreiv at du ikke hadde andre elekro kjede i umiddelbar nærhet ;) ikea sitt er helt ok å det er like stor sannsynlighet/usannsynligt at det ryker som noe annet

 

Anonymous poster hash: c846a...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestekompisen kjøpte hvitevarer fra IKEA for noen år siden. Stillegående wirlporl- oppvaskmaskin og indoksjonstopp m komfyr. Han bruker det MYE og har vært så fornøyd at han valgte det igjen nå etter flytting til tross for at han har god råd og kunne kjøpt dyrere. IKEA funker fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pusset opp kjøkkenet for 2 år siden og satte inn IKEA kjøkken med hvitevarer fra IKEA. Er, til nå, veldig fornøyd med hvitevarene. Microovnen røk rundt jul, men servicebilen til IKEA kom hjem til oss og fikset den innen et par dager. Vår oppvaskemaskin heter Renlig DWTI60 og den funker topp. Vasker oppvasken ren og bråker ikke særlig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestekompisen kjøpte hvitevarer fra IKEA for noen år siden. Stillegående wirlporl- oppvaskmaskin og indoksjonstopp m komfyr. Han bruker det MYE og har vært så fornøyd at han valgte det igjen nå etter flytting til tross for at han har god råd og kunne kjøpt dyrere. IKEA funker fint!

 

Så bra! Bare synd det ikke står hvilke merker de forskjellige varene er....

 

Anonymous poster hash: 57fc5...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pusset opp kjøkkenet for 2 år siden og satte inn IKEA kjøkken med hvitevarer fra IKEA. Er, til nå, veldig fornøyd med hvitevarene. Microovnen røk rundt jul, men servicebilen til IKEA kom hjem til oss og fikset den innen et par dager. Vår oppvaskemaskin heter Renlig DWTI60 og den funker topp. Vasker oppvasken ren og bråker ikke særlig mye.

Tusen hjertelig!

 

Anonymous poster hash: 57fc5...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. hvitevarene, så står det at de er utvikliet i tett samarbeid med electrolux og whirlpool... Så det er ikea sine egne med hjelp fra "eksperter"? Jaja... :) hi



Anonymous poster hash: 57fc5...b08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøkken fra IKEA og hvitevarer fra lefdal og sparte 15000 i forhold til å kjøpe hvitevarene på IKEA.de er ikke billige på hvitevare der og som du hører her ikke noe god kvalitet heler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...