Gå til innhold

Mavesmerter uke 25?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan dette ha vært?

Jeg gikk og la meg klokken 23 i går, fikk først ikke sove pga at jeg måtte ofte på toalettet, og hadde en del kynnere. Etterhvert tok det seg opp og ble smertefullt. Mine kynnere kjennes normalt ut som om maven blir hard og det strammer godt på toppen.

I går ble smertene annerledes. 

Smertene begynte bak i flankene, og strålte deretter fremover mot skambenet og så videre opp mot navlen. Jeg syntes det var veldig vondt. Prøvde å ta tid på det men det virket å være veldig uregelmessig. Selve smertene varte 5-15 sekunder, men det bygget seg oppover først før det gjorde vondt. Og intervallene var alt fra 3 ganger på 2 minutter til 7 minutter imellom.

Endte med at jeg tok 3 paracet klokken 4 i natt for da var jeg helt utslitt, og det var nok til å ta bort den smerten som gjorde at jeg ikke fikk sove.

Jeg turte dessverre ikke ringe noen. Ringte føden i uke 21 pga vonde kynnere da jeg hadde vært utsatt for stress på jobb hele helgen (stod alene på jobb med altfor mange oppgaver). Fikk da bare beskjed om at de uansett ikke gjorde noe dersom fødsel skulle komme igang så tidlig. Og jeg sliter veldig med angst for avvisning, så etter det så hadde jeg ikke særlig lyst til å snakke med noen derfra. 

Det har heldigvis gitt seg nå da, men har noen kynnere. 

Det jeg lurer på er hva kan dette ha vært? Jeg er selv født i uke 29. Vet ikke om det har noe å si at jeg var prematurbarn. Min søster fødte sine to i uke 30 og 33. Vil ikke snakke med min mor for hun blir helt hysterisk, og helsepersonell har en tendens til å ikke høre hva jeg sier da jeg er en veldig forsiktig person. 

Noen som har opplevd det samme, og som kan fortelle at dette er helt ufarlig?

PS: det er mye liv i maven.

Anonymous poster hash: 09909...480
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt 

Skrevet

Ingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...