Gå til innhold

Hva tenker dere om dette? Handler om ny kjæreste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si at jeg er veldig glad i han, og mistenker ikke at han er/har planer om å være utro. Vi har vært sammen i snart 6 mnd.

For et par uker siden sendte en eks melding, og jeg svarte han ikke. Han spurte bare hva jeg skulle gjøre i sommer, hvordan det går osv. Jeg er ikke intressert i han, så svarte han ikke. Sletta meldingen fra han.. Min kjæreste ble veldig snurt og irritert når han sendte sms til meg. Jeg har ingen kontakt med min eks, og det har jeg ikke hatt på lenge. Så ble min kjære veldig irritert og vi kranglet nesten over en fille melding.. Blant annet fordi jeg ikke har fortalt min eks at jeg har ny kjæreste, men jeg har jo ikke kontakt med han så hva er vitsen?! 

Så her en dag så jeg at en god "venninne" av min kjæreste sendte han melding på facebook. Han var veldig snar med å klikke vekk vinduet når hun skrev til han. Jeg ble jo veldig nysgjerrig, og når jeg spør hvem som skrev til han sier han "Ingen"...

Han gikk på do, og av ren nysgjerrrighet måtte jeg jo se hvem som skrev ( Vet det ikke er lov..) og det var denne dama som har vært ivrig på å skrive til han, hele tiden. Selv etter vi har blitt et par. Hun spør om fint lite intressante ting, også ser jeg hun spør han om de skal drikke seg full sammen i helgen?! Er det normalt å spørre om sånt? Han var jo hos meg i helgen og hadde skrevet hvor han var. Han har skrevet veldig avvisende på ting hun har spurt han om, ting som jeg fint selv kunne skrevet om jeg ville være hyggelig mot noen men samtidig avvise dem forsiktig.. Jeg har aldri sagt til kjæresten min at denne dama gjør meg veldig usikker, fordi jeg nærmest er sikker på at de har hatt noe fysisk forhold av et slag før vi ble sammen, men han må jo ha skjønt det når han klikker vekk samtalene hun skriver til han? 

Høres veldig fjortis ut her nå, beklager.. :/ Uff. Vil så gjerne dette skal vare, men ikke lett når vi begge fort blir usikker. 

Anonymous poster hash: 1d567...ce8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...