Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Gavekort på tapas restaurant for to? Og hva hadde du blitt mest glad for, at det var til deg og mannen (da blir nok ikke vinen de evt drikker dekket da jeg ikke hadde tenkt å gi sååå mye i gave) eller at jeg øker summen på gavekortet og at det er jeg og venninnen min som får oss en kveld på tapas restaurant? Anonymous poster hash: a923a...876
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Hadde blitt kjempeglad! Og ville helt klart satt pris på en jentekveld Anonymous poster hash: debfb...f28
Elsker livet Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Hadde satt pris på det, men hadde syns det var litt rart at halve gaven var til deg selv. Så hadde bare gitt gavekort på summen jeg ønsket å gi, og sagt at de kunne ta seg en kjærestekveld.
Von Hertelhofen Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Den hadde falt i smak uansett hvem som skulle være med
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Hadde satt pris på det, men hadde syns det var litt rart at halve gaven var til deg selv. Så hadde bare gitt gavekort på summen jeg ønsket å gi, og sagt at de kunne ta seg en kjærestekveld. Signerer. Du har lyst til å gå på tapas og sniker det inn i din venninnes gave. Ikke greit. Anonymous poster hash: 5500b...ba8
appelsin Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Jeg hadde blitt kjempeglad! Synes det er en god ide at hvis du tenker jentekveld betaler du også for vinen, i og med at du da får "halve gaven", mens hvis du tenker det er kjærestekveld får de gavekort på mat og betaler drikke selv. Hadde blir glad uansett, jeg:)
Gjest amandine Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Jeg hadde blitt kjempeglad for en sånn invitasjon, synes slett ikke det er sleipt å skulle liksom ha lyst selv og bruke en venninne som unnskyldning som noen her nevner. Tvert om, samværet og venninnekosen er en stor del av gaven! Tror ikke jeg hadde gitt noe nøyaktig beløp, derimot, hadde gitt en invitasjon, bare.
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Jeg hadde blitt glad for det Men skulle jeg gitt det bort hadde jeg gitt det til bare venninna mi med tanke på at jeg skulle være med eller bare sagt/skrevet kort at jeg spanderte en kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå