Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Hvordan tar dere det opp? Samboeren min kjøpte noe i utlandet for min bror på 4500 kr. Han sendte melding til broren min for 1 uke siden om hvor mye det ble på og kontonummer, men han har ikke betalt enda. Tre dager etterpå var min samboer på tur å sende en ny melding for å spørre etter pengene men jeg fikk han fra det..vet ikke, synes det er litt ekkelt å spørre når det er min bror liksom.. Vet vi får igjen pengene men han kan være litt treig.. Det er ikke det at vi er avhengig av de kronene, men min samboer mener dette er en prinsippsak og at man skal betale tilbake med en gang og at det er det samme for han hvem som skylder penger, ukjendte eller familie. Jeg har mest lyst til å be han drøye det noen dager til før han spør igjen.. Hva mener dere? Anonymous poster hash: bf715...44b
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Jeg hadde drøyd det ei ukes tid. Og dersom han ikke har betalt da, så ville jeg som søster ha spurt ham selv om pengene. Lettere for deg å purre, enn for din samboer.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Jeg mener at du bør ringe din bror og be ham om å betale tilbake pengene Anonymous poster hash: 75a06...cda
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Jeg hadde drøyd det ei ukes tid. Og dersom han ikke har betalt da, så ville jeg som søster ha spurt ham selv om pengene. Lettere for deg å purre, enn for din samboer. Jeg tenker helt motsatt... Lettere for samboeren din å spør etter pengene... Hadde ventet noen dager og så bedt samboer sende ny melding. Anonymous poster hash: e06f0...b8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå