Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Vi har nå en mondeo stasjonsvogn og venter nummer 3. Pr. Idag har vi 3 seter og for morro skyld så måtte de prøves i bilen samtidig. Det gikk ikke for å si det slik... Så nå er jeg redd det må ny bil til før minstemann kommer. (Plutselig ble nummer 3 ganske dyr selv om alt av utstyr allerede er i hus ) Er det noen som har greid å få inn tre seter i denne bilen? Vi prøvde med britax two way elite, besafe izi combi 3x og maxi cosi cabriofix med base. Ønsker så langt det lar seg gjøre å ha alle setene bakovervendt. Storebror blir 3,5 når baby kommer, å han er 18 kg. Det vil si at han i teorien kan snus og aettes i beltestol, men som sagt, mest ønskelig å ha ham bakovervendt. Anonymous poster hash: 2f041...b55
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Da kan jeg jo legge ut de linkene jeg la i det andre innlegget til deg også i samme sleng http://www.tryggtrafikk.no/F%C3%A5+biler+for+trebarnsfamilien.b7C_wtDK2D.ips http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10073842
trollemor86 Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Tusen takk for linker :-) Supert om noen kan tipse om seter som fungerer nå som jeg vet at muligheten er der!!
*Smiley* Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Vi får inn 3 i golfen vår. Så det skal gå Vi har Acta graco Cosmic comfort, beltestol i midten og maxi cosi cabriofix m base ytterst. Vi har også et Brio zento som skal stå bakovervendt når vesla blir stor nok. Dette er et sete som kan stå bakovervendt i midten. Ikke alle bilstoler kan stå i midten. Be safe setene er noen av de største man får. De setene vi har tar mindre plass. Vi vurderte å kjøpe ny bil men tenkte at å kjøpe seter var mye billigere;)
trollemor86 Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Glemte vist å fortsette med anonymknappen, men det var ikke så ille da Ja det såvar den samme tanken vi hadde smiley, om vi må bytte ut noen av setene så er ikke det den største utgiften samenlignet med bil! I tillegg tenker vi at det er greit å ha en bil vi ikke er sååå redd for den værste småbarnsperioden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå